کد خبر: 677459
تاریخ انتشار :

تمجید ویژه فرهاد مجیدی از شاگردان

سرمربی اتحاد کلباء از بازیکنان خود به خاطر عملکردشان در این فصل تقدیر کرد.

تمجید ویژه فرهاد مجیدی از شاگردان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی باید تیمش را فردا پنج‌شنبه در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی در بیست و ششمین و آخرین مسابقه لیگ برتر امارات به مصاف الجزیره بفرستد و امیدوار است فصل را با خاطره‌ای خوش تمام کند.

سرمربی ایرانی اتحاد کلباء در نشست خبری پیش از این دیدار عنوان کرد: قبل از صحبت در مورد بازی الجزیره، از بازیکنان تیمم بابت عملکرد خوبشان در فصل جاری، نظم در تمرینات و تلاش زیاد تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: ما به مصاف یکی از بهترین تیم‌های لیگ می‌رویم و برای من به‌عنوان مربی هم امتیاز مشخصی دارد. بازی سختی خواهد بود، اما برای انجام یک مسابقه زیبا به ابوظبی خواهیم رفت.

همچنین سلطان عادل، بازیکن تیم الاتحاد کلبا در این باره گفت: این دیدار برای ما مهم است و امیدواریم بتوانیم در آن عملکرد خوبی داشته باشیم. این مسابقه را فرصتی ایده‌آل می‌دانیم تا لیگ را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم و به نتیجه برسیم. یک نتیجه مثبت.

او ادامه داد: همه بازیکنان کلبا آمادگی کامل برای این دیدار را دارند و با وجود سختی‌های مسابقه خارج از خانه به دنبال جلب رضایت هواداران در آخرین حضور خود در این فصل هستیم.

گفتنی است، شاگردان فرهاد مجیدی در حالی با ۳۳ امتیاز به مصاف الجزیره ۴۳ امتیازی خواهند رفت که کسب هر نتیجه‌ای تاثیری در رتبه هشتمی آنها در لیگ برتر امارات ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها