کد خبر: 677888
تاریخ انتشار :

نقی زاده: ۱۲ سال این صحنه‌ها را ندیده بودم

هافبک آلومینیوم معتقد است این تیم توانایی حضور در رتبه‌های بالاتر طی فصول بعد را دارد.

نقی زاده: ۱۲ سال این صحنه‌ها را ندیده بودم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده در مورد تساوی آلومینیوم مقابل نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: متاسفانه نشد که از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. از قبل هم می‌دانستیم بازی سختی داریم و نفت مسجدسلیمان آمده بود از حیثیتش دفاع کند ولی ما هم نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. نفت مسجد‌سلیمان قابل احترام است و امیدوارم سال‌های بعد بتواند خوب هزینه کند تا نتیجه بگیرد. تیمی که خوب هزینه نکرده باشد، سقوط می‌کند و امیدوارم دوباره برنامه‌ریزی انجام بدهند تا موفق شوند.

او در مورد اینکه حق نفت دو اخراجی بود یا خیر عنوان کرد: بله، یکی از موقعیت‌ها که ۱۰۰ درصد گل بود و دومین اخراجی هم با دو کارت زرد بود. البته متاسفانه ما یک گل سالم زدیم که کمک داور به اشتباه آفساید گرفت.

این بازیکن در مورد تنش و درگیری بالا در این بازی گفت: به خاطر شرایط جدولی نفت در این بازی‌ها یک گل هم سرنوشت‌ساز است. اگر کمک داور اشتباه گل ما را آفساید نمی‌گرفت، ما الان سه امتیاز از این بازی داشتیم.

نقی‌زاده در خصوص شعار برخی تماشاگران آلومینیوم در دیدار اخیرشان گفت: هدف‌گذاری آلومینیوم همین بوده که ما الان در این جایگاه هستیم. ما هفتم جدول هستیم و با این بودجه در رتبه خوبی هستیم. فکر کنم انتظارشان این بوده بهتر از این‌ها نتیجه بگیریم! آلومینیوم سه سال است در لیگ برتر است و با یک برنامه‌ریزی می‌تواند در سال‌های بعد بهتر از این باشد. سال اول دوازدهم شدیم، سال دوم هشتم و امسال هم فعلا هفتم هستیم که اگر کمی بتوانند خوب مدیریت کنند، آلومینیوم پتانسیل حضور در رده‌های بالاتر هم دارد.

هافبک آلومینیوم در مورد وقت‌کُشی نفت مسجدسلیمان گفت: ۱۲ سال است در لیگ برتر بازی می‌کنم و تا به حال چنین وقت‌کشی را ندیده بودم. آنها بازی را از شرایطش خارج می‌کردند. ما باید بیشتر تمرکز داشتیم و در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم. ان‌شاالله بازی بعدی جبران کنیم و برنده شویم.

نقی‌زاده در پاسخ به این سوال که با آلومینیوم قرارداد دارد یا خیر، ابراز کرد: قراردادم در پایان فصل تمام می‌شود. یک سری صحبت‌های اولیه از سوی باشگاه برای تمدید قرارداد انجام شده ولی هنوز چیزی مشخص نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها