کد خبر: 678353
تاریخ انتشار :

حسینی و علی کریمی دوباره کنار هم(عکس)

دو لژیونر ایرانی کایسری اسپور احتمالا دوباره در کنار هم به ترکیب این تیم می‌رسند.

حسینی و علی کریمی دوباره کنار هم(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سید مجید حسینی پس از اینکه دوران آسیب دیدگی‌اش تمام شد و به میادین بازگشت، در سه مسابقه پیاپی در ترکیب کایسری اسپور قرار گرفت، اما یک خطای شدید و اخراج مستقیم کاری کرد تا او دو بازی محروم شود و هفته قبل به میادین برگردد، اما علی کریمی مثل او در جمع نفرات اصلی نبود.

علی کریمی که در دقایق ابتدایی دیدار هفته بیست و پنجم سوپر لیگ ترکیه مقابل آنتالیا اسپور مصدوم و تعویض شد، حدود ۵۰ روز از میادین دور بود تا اینکه در مسابقه اخیرشان برابر قونیه اسپور شرایط بازی به دست آورد و در دقیقه ۸۳ به زمین رفت تا مشخص شود دوران آسیب دیدگی او تمام شده است.

تیم کایسری اسپور در شرایطی از ساعت ۱۹:۳۰ امشب دیدار مقابل پایانی فصل سوپر لیگ ترکیه را مقابل تیم رده دهمی آنتالیا اسپور برگزار می‌کند که سید مجید حسینی و علی کریمی را با رفع مصدومیت و آمادگی کامل دراختیار دارد و می‌تواند با برتری در این بازی به رده پنجم یا ششم صعود کند.

سید مجید حسینی و علی کریمی آخرین بار سه ماه قبل و در دیدار مقابل گیرسون اسپور به‌طور همزمان در ترکیب کایسری اسپور حضور داشتند که باتوجه به آمادگی بالای هر دو بازیکن در تمرینات اخیرشان، احتمال می‌رود این لژیونرهای ایرانی امشب دوباره جزو ۱۱ نفر دیدار مقابل آنتالیا اسپور قرار بگیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها