کد خبر: 679302
تاریخ انتشار :

دستمزد آ لار دایس برای سقوط لیدز: دقیقه‌ای 1.389 پوند

ممکن است سم آلاردایس در نگه داشتن لیدز در لیگ برتر شکست خورده باشد، اما مربیگری در این تیم از نظر مالی برای او بسیار به صرفه بوده است.

دستمزد آ لار دایس برای سقوط لیدز: دقیقه‌ای 1.389 پوند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال اخراج جسی مارش و سپس مربی موقت تیم، خاوی گارسیا، "سم آتش‌نشان" توسط مدیران لیدز استخدام شد تا در چهار بازی آخر روی نیمکت تیم بنشیند و آن را از سقوط به دسته پایین‌تر نجات دهد.

لیدز در اولین بازی آلاردایس برابر منچسترسیتی به میدان رفت و با وجود شکست، سخت مبارزه کرد تا هواداران امیدوار شوند ولی تیم در نهایت از چهار مسابقه‌ای که آلاردایس هدایت آن را برعهده داشت، تنها یک امتیاز گرفت تا پس از سه سال ماجراجویی در لیگ برتر، به چمپیونشیپ سقوط کند.

اگر آلاردایس می‌توانست سفیدپوشان را در لیگ برتر نگه دارد، 2.5 میلیون پوند پاداش دریافت می‌کرد اما با وجود از دست دادن این پاداش، او برای یک ماه مربیگری در "الند رود" مبلغ پانصد هزار پوند دریافت می‌کند؛ یعنی به ازای هر دقیقه بازی لیدز به او 1.389 پوند پرداخت شده است.

آلاردایس با وجود دریافت حقوق بسیار زیاد گفت از مربیگری در لیدز لذت نبرده است: «نمی‌توانم بگویم لذت برده‌ام. خوشحالم که به مربیگری برگشته‌ام. تمام تلاشم را کردم تا لیدز را از دردسر دور نگه دارم ولی وقتی نمی‌برم، نمی‌توانم لذت ببرم.

واقعا غم‌انگیز است که لیدز در این موقعیت قرار گرفته و از هواداران معذرت می‌خواهم که بهتر از این کار نکردم و بازیکنان بهتر از این کار نکردند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها