کد خبر: 679637
تاریخ انتشار :

بدون هالند، سیتی سهمیه CL هم نمی‌گرفت

هری کین و ارلینگ هالند در فهرست مؤثر ترین بازیکنان لیگ برتر در صدر هستند. گل‌های آن‌ها تأثیر به سزایی در جایگاه تاتنهام و سی تی در جدول لیگ برتر داشته است.

بدون هالند، سیتی سهمیه CL هم نمی‌گرفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام بدون 24 امتیازی که هری کین با گل‌هایش برای این تیم گرفته، هفدهم می‌شد، سیتی بدون هالند به قهرمانی نمی‌رسید و منچستریونایتد بدون مارکوس رشفورد در میانه جدول می‌ایستاد و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نمی‌کرد.

در جدول مؤثرترین بازیکنان لیگ برتر، کین و ارلینگ هالند در صدر قرار دارند. کین در این فصل لیگ برتر 30 گل زده و مجموعاً با گل‌هایش 24 امتیاز برای تاتنهام گرفته تا لندنی‌ها در رده هشتم جدول بایستند. بدون او، تیم به جای 60 امتیاز، 34 امتیاز می‌گرفت و یک پله بالاتر از منطقه سقوط می‌ایستاد.

هالند نیز که تابستان گذشته در ازای 51 میلیون پوند از دورتموند به سیتی پیوست، با 36 گل خود 24 امتیاز برای آبی‌های شهر منچستر به دست آورد. تیم پپ گواردیولا که برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ شد، بدون گل‌های هالند در رتبه ششم جدول می‌ایستاد.

رتبه سوم جدول مؤثرترین بازیکنان لیگ برتر به‌طور مشترک به مارکوس رشفورد و ایوان تونی می‌رسد. رشفورد با 17 گل خود در کسب 16 امتیاز به یونایتد کمک کرد تا این تیم در رده سوم جدول بایستد و سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد. تونی هم 20 گل زد تا برنتفورد 16 امتیاز بیشتر به دست بیاورد. او به‌دلیل زیر پا گذاشتن قوانین شرط‌بندی هشت ماه محروم شده و غیبت او در نیم‌فصل اول سال بعد برای برنتفورد مشهود خواهد بود.

* فهرست مؤثرترین بازیکنان لیگ برتر در فصلی که گذشت، به این ترتیب است:

تاتنهامهری کین: 30 گل، 24 امتیاز

منچسترسیتی ارلینگ هالند: 36 گل، 24 امتیاز

منچستریونایتد مارکوس رشفورد: 17 گل، 16 امتیاز

برنتفورد ایوان تونی: 20 گل، 16 امتیاز

لیورپولمحمد صلاح: 19 گل، 15 امتیاز

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها