کد خبر: 681707
تاریخ انتشار :

آرسنال آماده انتقال بزرگ: پپ پات می شود!

آرسنال خود را آماده ارائه سومین پیشنهاد به وستهم برای جذب دکلان رایس می کند تا این بازیکن را از چنگ سی تی درآورد.

آرسنال آماده انتقال بزرگ: پپ پات می شود!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رقابت دو باشگاه آرسنال و منچسترسیتی برای جذب دکلان رایس به اوج خود رسیده است. بعد از اینکه قهرمان لیگ برتر پیشنهاد رسمی خود را برای جذب کاپیتان وستهم با رقم 90 میلیون پوند ارائه کرد، آرسنال آماده است تا ظرف 48 ساعت آینده سومین پیشنهاد برای جذب این بازیکن را ارائه دهد.

به گزارش دیلی میل، آرسنال در نظر دارد پیشنهاد 90 میلیون پوندی خود را تا 115 میلیون پوند بالا ببرد تا شانس بیشتری برای جذب رایس داشته باشد.

پیشنهادی که سیتی برای جذب ستاره وستهم ارائه کرده شامل 80 میلیون پوند بعلاوه 10 میلیون اضافی (شامل پاداش‌های مختلف) است. این در حالی است که آرسنال در تلاش دوم خود برای جذب رایس مبلغ 75 میلیون پوند بعلاوه 15 میلیون پوند اضافی را پیشنهاد داده بود.

وستهم قیمت تقریبی رایس را 100 میلیون پوند تعیین کرده و بر اساس اخباری که از منابع موثق به دست آمده پیشنهاد سیتی توجه مدیران این باشگاه را جلب نکرده و احتمال رد آن بسیار زیاد است. این منابع ادعا کرده اند که پیشنهاد سوم آرسنال به ارزش 100 میلیون پوند می تواند در نهایت آنها را برنده دوئل با سیتی خواهد کرد.

نحوه پرداخت هزینه این انتقال توسط باشگاهی که رایس را به خدمت خواهد گرفت نیز از اهمیت بالایی برای وستهم برخوردار است. این باشگاه خواستار پرداخت مبلغ تعیین شده طی دو قسط تا پیش از سال 2025 است.

دکلان رایس پیش از پایان فصل نسبت به حضور در آرسنال ابراز علاقه کرده بود و همه کار حضور او در جمع توپچی ها را قطعی می دانستند. بعد از قطعی شدن جدایی ایلکای گوندوگان از سیتی اما یک مشتری بزرگ دیگر برای این ستاره شکل گرفت که البته با توجه به پیشنهاد سوم آرسنال به نظر می رسد پپ گواردیولا در جذب ستاره مورد نظرش ناکام بماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها