کد خبر: 682264
تاریخ انتشار :

اخبار ضد و نقیض از مذاکره استقلال و بیرانوند

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال لحظاتی پس از تأیید مذاکره با بیرانوند، هر گونه صحبت با این گلر را تکذیب کرد.

اخبار ضد و نقیض از مذاکره استقلال و بیرانوند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بحث پیوستن علیرضا بیرانوند به استقلال، به سوژه شماره یک فوتبال کشور تبدیل شده است. این دروازه بان صبح امروز و با حضور در سازمان لیگ، قراردادش را با سرخپوشان فسخ کرد و گفته می‌شود مذاکراتی نیز با تیم رقیب انجام داده است.

اخبار ضد و نقیض فراوانی درباره آینده بیرانوند در رسانه ها منتشر شده است. دقایقی پیش بود که وب سایت خبرگزاری صدا و سیما گفتگوی کوتاهی از سرپرست مدیرعاملی استقلال منتشر کرد.

کریمی در این خصوص گفت: ما با بیرانوند مذاکره داشته ایم و این موضوع صحت دارد. در نقل و انتقالات تابستانی هستیم و باشگاه‌ها مذاکرات را با گزینه‌های مد نظر انجام می‌دهد و مذاکره با بیرانوند هم در همین راستا انجام گرفته است.

در همین خصص و پی انتشار خبری در واحد مرکزی خبری مبنی بر اینکه حجت کریمی مذاکره با علیرضا بیرانوند را تأیید کرده است، با حجت کریمی تماس گرفتیم. سرپرست مدیرعاملی استقلال تمایلی به صحبت در این زمینه نداشت.

کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه اعلام کرد که موضوع مذاکره با بیرانوند را نه تأیید می‌کند و نه تکذیب.

به هر شکل چیزی که مشخص است، استقلال با بیرانوند مذاکراتی داشته اما تا زمانی‌که خیال مدیران باشگاه از پیوستن یاغی جدید فوتبال ایران به این تیم راحت نشود، قصد ندارند اخبار پیرامون برگزاری جلسه با علی بیرو را تأیید کنند چرا که هر لحظه احتمال دارد که این سنگربان ملی پوش، تصمیمات جدیدی بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها