کد خبر: 687342
تاریخ انتشار :

بازگشت مدیرعامل سابق مس در لباس جدید!

بعد از پایان کار قرایی در مدیریت مس کرمان، اکنون مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی و مشخص شده است.

بازگشت مدیرعامل سابق مس در لباس جدید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در مراسمی که با حضور دکتر محمدی، مشاور معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی در امور باشگاه‌ها، دکتر پاریزی مدیرکل اداره ورزش و جوانان، دکتر جهانشاهی، رئیس هیات فوتبال استان و پرسنل اداری باشگاه مس کرمان و برخی از سرپرستان و سرمربیان تیم‌های باشگاه مس کرمان برگزار شد، مدیرعامل جدید مس کرمان به طور رسمی کار خود را در این باشگاه آغاز کرد.

محمدی، معاون شرکت ملی مس در امور باشگاه‌ها، ضمن تشکر از زحمات قرایی مدیرعامل و خانم کردستانی عضو هیات‌مدیره این باشگاه، برای آقایان امیری خراسانی و کهندل در دور جدید مدیریت باشگاه آرزوی موفقیت نمود.

کهندل که به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان معرفی شده در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از قرایی و تبریک به امیری خراسانی اعلام کرد: به عنوان شخصی که چه در عرصه زمین‌های ورزشی و چه در عرصه میزهای مدیریتی همواره آموخته‌ام که حرمت پیشکسوت و بزرگتر را حفظ نمایم، با اجازه از تمامی مقامات عنوان ریاست هیات مدیره را همچنان تقدیم به آقای دکتر طیاری از نیروهای زحمتکش شرکت مس خواهم کرد و به عنوان یک عضو در هیئت مدیره باشگاه از فرصت خدمتگزاری جدید استفاده خواهم کرد.

امیری خراسانی، مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان، نیز گفت: قبول سمت مدیرعاملی باشگاه مس کرمان یک کار ساده نیست و سختی کار آن خیلی زود برای همگان روشن می‌شود. در زمانی که این سمت به بنده پیشنهاد شد کاملا آگاه بر این سختی کار بودم، اما پس از جلسه‌ای که با آقای دکتر خرمی‌شاد، مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس، برگزار کردم و انرژی مثبت بسیاری که از این نشست دریافت کردم آمدم که یک بار دیگر دین خود را به مجموعه باشگاه مس کرمان ادا نمایم. به هر شکل من چه در زمان حضور در زمین‌های ورزشی و چه شروع کار خود در مدیریت ورزش به نوعی مدیون باشگاه مس کرمان هستم و اگر امروز اینجا حاضرم تنها برای ادای این دین سمت مدیریت آن را قبول کرده‌ام و با تمام وجود برای آن خدمت‌رسانی خواهم کرد.

مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان در ادامه افزود: زمانی که در سال 93 به عنوان معاونت فنی باشگاه منصوب شدم یکی از سخت‌ترین شرایط باشگاه مس کرمان وجود داشت و تیم که همانند امروز تازه به دسته یک سقوط کرده بود در پایان نیم فصل اول در رتبه یکی مانده به آخر جدول لیگ یک قرار داشت و حواشی بسیار وحشتناکی نیز بر باشگاه تحمیل شده بود که به باشگاه آمدیم، اما خوشبختانه با همت و همدلی که به شکلی واقعی از سوی همگان در تن باشگاه مس کرمان جضور خود را جلوه داد، تیم تا یک قدمی صعود به لیگ برتر نیز رسید و ان‌شاءالله که امسال یک بار دیگر این همدلی به طور واقعی در تن و بدن باشگاه مس کرمان آشکار شود و موفقیت نهایی و هدف‌گذاری شده باشگاه را رقم بزند. همه رشته‌های ورزشی باشگاه در دید و حمایت خواهند بود و بر اساس برنامه‌ریزی اصولی همه این رشته‌های ورزشی به نقاط هدف‌گذاری شده خود در کسب موفقیت خواهند رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها