کد خبر: 687456
تاریخ انتشار :

امباپه نمی‌گذارد جنجال از پی اس‌ جی دور شود

با تمام شدن حاشیه‌های نقل و انتقالاتی تیم پاریس سن ژرمن، این تیم به روال موفقیت بازگشته است. اما به نظر نمی‌رسد این وضعیت پایدار باشد.

امباپه نمی‌گذارد جنجال از  پی اس‌ جی دور شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فصل جدید را نامطمئن شروع کرد. آنها اولین بازی خود را در لیگ یک بدون حضور کیلیان امباپه در تیم انجام دادند، چیزی که به آنها اجازه نداد نتیجه ای بهتر از تساوی 0-0 مقابل لوریان کسب کنند. کار آنها در هفته دوم هم گره خورد و این، همراه با حواشی امباپه در تابستان می‌رفت تا به مشکلی بزرگ برای کل تیم تبدیل شود. اما وقتی همه چیز حل شد، با رسیدن لوئیس انریکه و امباپه به ثبات و اطمینان، همه چیز به آرامی پیش می رود. آنها اولین برد بزرگ خود را مقابل لیون بحران زده با نتیجه 4-1 کسب کردند.

لوئیس انریکه تیمی بدون نام های بزرگ متعدد می خواست. چیزی که بر خلاف روال همیشگی پاری سن ژرمن است و در تابستان امسال آنها کمی این روند را متوقف کردند. اگرچه که بازیکنانی در حد و اندازه عثمان دمبله آمده اند و بیش از 300 میلیون خرج کرده اند، اما دیگرانی مانند مانوئل اوگارته که هواداران پاریسی را مجذوب خود می کند یا گونچالو راموس، گلزن ثابت شده پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا به این تیم پیوسته اند. بدون ایجاد سروصدای رسانه‌ای این مربی اسپانیایی می خواهد که فقط در مورد فوتبالش صحبت شود و بدون شک تیمی کنار او وجود دارد که میتواند با آن به همه چیز برسد.

علاوه بر این، امباپه، سنگ بنای این پروژه، در تیم مانده است. این ستاره فرانسوی پس از بازی "موش و گربه" در تابستان خود را در تیم با بازیکنان فرانسوی جدید (دمبله، رندال کولو موانی، بردلی بارکولا و لوکاس هرناندز) هم تیمی میبیند. گویا همه چیز برای راحتی بیشتر او در تیم مهیا شده است.

با تمام این اوصاف، به نظر می رسد آرامش به پارک دو پرنس رسیده است. این تیم در حال حاضر دو پیروزی دارد و برد مهمی هم در خانه لیون کسب کرده است و امباپه هم توانست برای این تیم در این بازی دو گل به ثمر برساند.

در پاریس همه امیدوارند فصلی بدون جنجال را سپری کنند. در دوره‌های گذشته، رابطه بد بین هواداران فرانسوی و برخی از ستاره‌های آنها شرایط نادر و دشواری را برای تیم ایجاد کرده بود. اکنون برای دوری از اتفاقات مشابه همه چیز به امباپه و نتایج تیم بستگی دارد. در زمستان او بازیکن آزاد خواهد بود و میتواند در مورد آینده خود تصمیم بگیرد و اگر در این سه ماه چیزی تغییر نکند، برای لوئیز انریکه که فقط دوست دارد در مورد فوتبال صحبت کند و از جنجال‌ها دوری کند، دوباره شرایط دشوار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها