کد خبر: 687579
تاریخ انتشار :

الخلیفی از خجالت پرز در می‌آید!

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، به عنوان رئیس جدید انجمن باشگاه‌های اروپایی انتخاب شده است.

الخلیفی از خجالت پرز در می‌آید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مجمع عمومی انجمن باشگاه‌های اروپایی(ECA) این روزها به سرپرستی الکساندر چفرین، رئیس یوفا و با حضور مجازی جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، در برلین برگزار می‌شود. ناصر الخلیفی به عنوان رئیس اتحادیه اروپا بار دیگر به پروژه سوپرلیگ حمله می‌کند.

این پروژه قرار بود در اعتراض به سیستم مالی یوفا توسط باشگاه‌های بزرگی از جمله رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد، بایرن مونیخ و دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپا برگزار شود اما با تهدید یوفا در نهایت این مسابقات برگزار نشد.

ناصر الخلیفی آن زمان علیه این پروژه اقدام کرد و درحالیکه قرار بود عضوی از سوپرلیگ باشد با یوفا هم پیمان شد و علیه باشگاه‌های حاضر در این تورنمنت اقدام کرد. به نظر می‌رسد با پست جدیدی که او به دست آورده دوباره علیه سوپرلیگ اقدامات جدیدی خواهد  داشت.

 

الخلیفی در این رابطه گفت:"هیچ‌وقت تمام اتفاقات گروه واتس‌اپ اعضای ECA در یکشنبه، 18 آوریل 2021 را فراموش نمی‌کنم. در واقع، فکر می‌کردم تلفن همراهم هک شده است. با این حال، همیشه به یاد خواهم داشت که چگونه به عنوان یک مؤسسه و باشگاه‌هایی که بازگشتند، محکم ایستادیم، که برخی از آن‌ها بیش از همیشه به ECA کمک می‌کنند."

به عنوان رئیس ECA، رئیس پاری سن ژرمن تأیید می‌کند که انجمن باشگاه‌های اروپایی قوی تر از همیشه است:"برای دور بعدی انجام ما به بالا نگاه خواهیم کرد، نه به پایین: آسمان سقف ماست. یک هیئت مدیره بزرگ و یک کمیته اجرایی جدید خواهیم داشت که توانمندتر و کارآمدتر از همیشه خواهد بود. ما یک فلسفه جدید خواهیم داشت که باعث می شود ECA نماینده تمام باشگاه‌های اروپایی باشد."

الخلیفی همچنین تایید کرد که آن‌ها تا سال 2030 به یوفا تعهد خواهند داشت:"همکاری ما با یوفا بسیار مهم است. ما همیشه با این موضوع موافق نیستیم. اما ما همیشه با گفتگو، تفاهم مشترک و جستجوی راه‌حل، درباره مسائل به صورت سازنده بحث می‌کنیم. و با تشکر از چفرین و همکارانمان در یوفا، خوشحالم که بگویم این پنجشنبه تفاهم جدیدی با یوفا امضا کردیم که مسیر ما را به سمت سال 2030 به عنوان تنها نماینده باشگاه‌های اروپایی در اروپا و سراسر جهان مشخص می‌کند."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها