کد خبر: 688772
تاریخ انتشار :

قربانی: حذف امید برایم خیلی آزار دهنده بود

محمد قربانی این روزها شرایط خوبی دارد و هم در تیم امید و هم در ترکیب تیم سپاهان می‌درخشد.

قربانی: حذف امید برایم خیلی  آزار دهنده بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان به تساوی در برابر نیرو هوایی عراق در اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا رضایت داد و امیدوار است بتواند همانطور که در لیگ برتر موفق ظاهر شده در لیگ قهرمانان آسیا نیز آبرومندانه بازی کند. 

محمد قربانی در خصوص کسب تساوی در دیدار اول به خبرنگار ما گفت: بازی اول بازی نسبتا خوبی بود. تیم عراقی هم تیم خوب و دونده‌ای بود که ما با اینکه گل اول را دریافت کردیم، اما با تلاش و غیرت بچه‌ها و با روحیه‌ای که داشتیم توانستیم به بازی برگردیم و پیش بیفتیم که متاسفانه در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردیم.

او درخصوص قضاوت داور و اینکه گفته می‌شد حتی وی ای آر هم در این دیدار اشتباه کرد ادامه داد: در رابطه با وی ای آر اشتباهی نبود و فکر می‌کنم داوری هم خوب بود.

این لحظه‌ای است که قربانی با یک ضربه چیپ تماشایی دروازه نیروی هوایی را در عراق باز کرد.

این بازیکن که موفق به باز کردن دروازه تیم حریف شد عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که در اولین بازی آسیایی خودم اولین گل را هم به ثمر رساندم و امیدوارم که بتوانم این عملکرد را ادامه بدهم.

او که با پیراهن تیم امید هم در این ایام گلزنی کرد توضیح داد: در تیم امید هم توانستم در سه بازی دو گل بزنم اما متاسفانه بخاطر کارت زرد بیشتر نتوانستیم از گروه صعود کنیم و این موضوع خیلی برای من به شخصه آزاردهنده بود زیرا بچه‌های بااستعدادی داریم.

قربانی در پایان در مورد پیش‌بینی‌اش از آینده سپاهان افزود: ما در آسیا ۵ بازی سخت در ادامه داریم که ۱۰ مهر باید در نقش جهان به مصاف الاتحاد برویم که امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم و از گروه صعود کنیم. درست است که رقبای ما سرسخت هستند، اما سپاهان هم در آسیا ید طولایی دارد و ان‌شاءالله بتوانیم خودمان را به همگان اثبات کنیم. فعلا به بازی پیش رو با الاتحاد فکر می‌کنیم. خودتان می‌دانید که در این تیم ستارگانی مثل بنزما و کانته و غیره بازی می‌کنند و ما برای غلبه بر آنها باید با کمک هواداران در نقش جهان خیلی باهوش عمل کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها