کد خبر: 690850
تاریخ انتشار :

زلاتان برای خودش نوشابه باز کرد: یکی من، یکی مسی!

زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید زمانی که او فوتبال آمریکا را ترک کرده فوتبال دوستان آمریکایی بار دیگر به تماشای بیس‌بال مشغول شدند و حالا شاید لیونل مسی بتواند آنها را دوباره با فوتبال آشتی دهد.

زلاتان برای خودش نوشابه باز کرد: یکی من، یکی مسی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره سوئدی دنیای فوتبال، دو فصل از دوران ورزشی‌اش را در آمریکا سپری کرد و در سال‌های 2018 تا 2019 با پیراهن لس‌آنجلس گلکسی در لیگ MLS به میدان رفت.

چند سال بعد از ترک آمریکا توسط زلاتان حالا یک سوپراستار دیگر در فوتبال این کشور همه نگاه‌ها را به خود جلب کرده است: لئو مسی، برنده هفت توپ طلا و قهرمان جام جهانی 2022.

لیونل مسی به محض ورود به آمریکا در این کشور از سطح ورزش فراتر رفته و به یک ابر سلبریتی برای آمریکایی‌ها تبدیل شده است. بلیت‌های مسابقات اینترمیامی و حتی بلیت مسابقات دیگر تیم‌های لیگ MLS به یمن وجود ستاره آرژانتینی چند برابر شده و در هر بازی اینترمیامی چندین ستاره بزرگ سینمای هالیوود و صنعت سرگرمی آمریکا راهی ورزشگاه می‌شوند به این امید که شاید بتوانند غول آرژانتینی فوتبال را از نزدیک ببینند.

زلاتان در مصاحبه اخیرش با نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت درباره فوتبال آمریکا و لیونل مسی صحبت کرد و با لحنی که از او انتظار می‌رود گفت حضور او در آمریکا باعث شده بود عده زیادی از ورزش‌دوستان این کشور به فوتبال علاقه‌مند شوند و زمانی که او آمریکا را ترک کرد آنها هم با فوتبال قهر کردند.

 

ایبرا در این مصاحبه گفت: "من برای آمریکایی‌ها خوشحالم چون دوباره می‌توانند فوتبال تماشا کنند. وقتی من از آمریکا رفتم دوباره برگشتند سراغ بیس‌بال و فوتبال را فراموش کردند".

باید اشاره کرد که زلاتان چندی پیش مدعی شده بود بهترین فوتبالیستی است که تا کنون در خاک آمریکا بازی کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها