کد خبر: 691343
تاریخ انتشار :

تراکتور ۲ - شمس آذر ۳، هیچ کس فکرش را نمی‌کرد!

شاگردان سعید دقیقی در تبریز کارستان کردند و با یک برد غرور انگیز مقابل تراکتور به خانه باز خواهند گشت.

تراکتور ۲ - شمس آذر ۳، هیچ کس فکرش را نمی‌کرد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر ویژه‌ترین نتیجه هفته را به نام خود کرد و هرچند اندوخته سه گله آنها در لحظات پایانی بازی به خطر افتاده بود اما موفق شدند در نهایت با سه امتیاز تبریز را ترک کنند و دومین برد فصل خود را جشن بگیرند و به این شکل به بردهای متوالی تراکتور نیز خاتمه دادند.

داور بازی: روح اله شریفی این بازی را سوت خواهد زد و عباس پورحیدری، حامد تازه پور و فرزاد منصوری کمک‌های او در این جدال خواهند بود و خب به طبع همچنان در لیگ ایران خبری از VAR نیست و این تیم داوری امیدوارند قضاوت کم دردسری را پشت سر بگذارند.

⏱ لحظات حساس: 

00:00/ آماده‌اید برای دربی قزوین و تبریز؟ جایی که آلوز بازوبند کاپیتانی تراکتور را بر بازو بسته است.

03:00/ اولین حرکت را در ضدحمله شمس آذر داشت که دخالت آقاجانپور توپ به کرنر رفت اما از این فرصت سبزپوشان استفاده‌ای نبردند.

07:00/ در آشفتگی خط دفاعی شمس آذر پاس کات بک به ریکاردو آلوز رسید اما این هافبک گلساز نشان داد، در گلزنی همانند گلسازی موفق نیست و ضربه‌اش با اختلاف راهی اوت شد.

10:00/ سیامک نعمتی در حرکتی انفجاری از میانه زمین تا آستانه محوطه جریمه حریف و تک به تک با گلر شمس آذر پیش رفت اما در نهایت این جعفرپور بود که توپش را مهار کرد و مانع از تکرار گلزنی این بازیکن همانند هفته گذشته برای تراکتور شد.

13:00/ بعد از اینکه حرکت زیبای مهدی شیری در سمت راست و پاس او در محوطه جریمه با ضربه مناسبی از سوی مهاجمان این تیم همراه نشد، آلوارز پشت محوطه صاحب توپ شد که مدافعان شمس آذر با خطا او را متوقف کردند تا یک ضربه ایستگاهی نصیب سرخپوشان شود که از آن استفاده مناسبی نکردند و توپ با برخورد به دیوار دفاعی برگشت خورد.

15:00/ اشتباه عجیب از صفا هادی و حرکت دیدنی رحمان جعفری در محوطه جریمه با خطای مدافع تراکتور همراه شد تا داور به سود شمس آذر اعلام پنالتی کند و این تیم در آستانه رقم زدن یک اتفاق ویژه را داشته باشد.

33:00/ ضربه کرنر برای تراکتور و اینبار موقعیتی فوق العاده برای این تیم تا اختلاف را کم کند اما ضربه مهاجم سرخپوش با اختلافی کم راهی اوت شد تا نفس‌ها در سینه تبریزی‌ها حبس شود.

39:00/ برورد مهدی عبدی با جعفرپور در لحظاتی که گلر شمس آذر به دنبال حفظ زمان بازی به سود تیم خود بود، با حاشیه همراه شد تا داور برای لحظاتی بازی را متوقف کند و هواداران نیز به شدت نسبت به این موضوع اعتراض داشته باشند.

45:00/ در سه دقیقه وقت اضافه‌ای که داور چهارم اعلام کرد، تراکتور سراسیمه و پرتعداد حملات خود را روی دروازه سبزپوشان دنبال کرد اما به نتیجه لازم نرسید و تعدد پاس‌های اشتباه و لایه‌های دفاعی پرتعداد حریف مانع از کامیابی تیم خمس شده است.

3+45/ در آخرین ثانیه وقت اضافه ارسال ضربه ایستگاهی ریکاردو آلوز با ضربه سر سیامک نعمتی با اختلافی کم راهی اوت شد تا سرخ‌ها با حضور در رختکن امیدوار به تغییر نتیجه در 45 دقیقه نیمه دوم باشند.

50:00/ روی یک ضدحمله مهاجم تراکتور متوقف شد تا یک ضربه ایستگاهی مناسب نصیب تراکتور شود. این ضربه توسط گوستاوو نواخته شد که با برخورد به دیوار دفاعی راهی کرنر شد و از این موقعیت هم سودی نصیب شاگردان پاکو خمس نشد.

70:00/ حرکت هاشم نژاد تازه وارد درون محوطه جریمه با برخوردی که با سرآبادانی داشت یک ضربه پنالتی به سود تراکتور داشت.

78:00: تیرک و باز هم تیرک؛ در دو موقعیت عجیب برای تراکتور از داخل محوطه، دو بار فرصت گلزنی داشتند که هر دو ضربه بازیکنان این تیم یک بار به تیرک عمودی و یک بار هم به تیرک افقی برخورد کرد تا پاکو خمس از شدت عصبانیت به سرش بکوبد و شاکی از فرصت سوزی و بدشانسی تیمش باشد.

86:00: یک ضربه ایستگاهی دیگر برای تراکتور از منطقه‌ای مناسب؛ اینبار هم توپ با برخورد به دیوار دفاعی راهی به دروازه نیافت تا شمس آذر به دنبال حفظ برتری یک گله خود باشد.

90:00/ اشتباه مدافع شمس آذر نزدیک بود بازگشت تراکتور به بازی را تکمیل کند اما مهدی عبدی در مهار توپ و تک به تک شدن با گلر حریف ناکام ماند و توپ را جعفرپور از آن خود کرد.

90+7/ مهدی عبدی بار دیگر در موقعیت تک به تک با گلر شمس آذر قرار گرفت و اینبار در شرایطی که ضربه اش در آستانه ثبت گل سوم و تساوی قرار داشت، با دخالت سعید کریمی و دفع توپ، این تیم از گل تساوی محروم ماند.

90+8/ تراکتور به گل تساوی رسید و ورزشگاه غرق شادی شد اما کمک داور با بالا بردن پرچم خود، آفساید مهاجم تراکتور را اعلام کرد تا بازی به سود شمس آذر به جریان بیفتد.

100:00/ دقیقه صدم بازی و ضربه ایستگاهی که نتیجه بخش نبود و یک شکست تلخ برای تراکتور را بهمراه داشت و شمس آذر یک برد بزرگ را به نام خود کرد.

⚽️ شرح گل:

تراکتور 0 شمس آذر یک: (دقیقه 17/ پوریا سرآبادانی): کاپیتان شمس آذر در مصاف با پورحمیدی در ضربه پنالتی موفق شد ضربه‌اش را برخلاف جهت حرکت گلر تراکتور به گل اول بازی تبدیل کند. سرآبادانی با این گل چهار گله شد و به رده دوم جدول گلزنان رسید.

تراکتور 0 شمس آذر 2: (دقیقه 33، محمد رضا رضایی): ارسال ضربه ایستگاهی به محوطه جریمه تراکتور با اشتباه عجیبی از سوی پورحمیدی همراه شد تا در ادامه سعید کریمی در تقابل با مدافع تراکتور با ضربه سر موقعیت را در اختیار رضایی قرار دهد و این بازیکن با ضربه پای چپ خود برای دومین بار دروازه تراکتور را باز کند.

تراکتور 0 شمس آذر 3: (دقیقه 46/ امیرمحمد نسایی): در شرایطی که تراکتور با تفکر تغییر نتیجه بازی در نیمه دوم حاضر شده بود، حرکت از سمت چپ و ارسال در محوطه شش قدم با ضربه سر نسایی تبدیل به گل سوم سبزپوشان قزوینی شد.

تراکتور 1 شمس آذر 3: (مهدی عبدی، دقیقه 70): بعد از اعلام پنالتی به سود تراکتور، مهدی عبدی گلزن این تیم پشت این ضربه قرار گرفت و موفق شد امیدواری را با ثبت گل برای تیمش بالا ببرد.

تراکتور 2 شمس آذر 3: (ریکاردو آلوز- دقیقه 82): حملات پردامنه تراکتور اینقدر ادامه پیدا کرد تا یک سوپرگل را از ریکاردو آلوز شاهد باشیم. کاپیتان امشب تراکتور با ضربه ای فنی از پشت محوطه جریمه دروازه شمس آذر را باز کرد تا دقایقی جهنمی در انتظار حریف برای حفظ نتیجه برتری‌شان در لحظات پایانی شکل گیرد.

سعید دقیقی نیمه اول موفق به خواباندن مچ پاکو خمس شد؛ او قادر است دومین برد تیمش را در یک جدال بزرگ جشن بگیرد؟

پوریا سرآبادانی کاپیتان شمس آذر از دو فرصتی که در نیمه اول داشت، یکی را تبدیل به گل کرد تا اکنون وظیفه سنگینی برای حفظ برتری مقابل تراکتور روبروی او و هم‌‎تیمی‌هایش قرار داشته باشد.

رحمان جعفری مهاجم شمس آذر یک پنالتی با زیرکی و تبحر تکنیکی خود از حریف گرفت تا سهم بزرگی در برد یک نیمه‌ای تیمش برابر تراکتور داشته باشد. باید دید او قادر است شگفتی بزرگ تیمش را در نیمه دوم تکمیل کند.

یازده بازیکن انتخابی از سوی پاکو خمس به این ترتیب در زمین حاضر خواهند شد:

حسین پورحمیدی | مهدی شیری | آقاجانپور | صفا هادی (مهدی حسینی '60) | آلوارو خیمنز (واگنین '46) | امیرحسین حسین‌زاده | ریکاردو آلوز | مهدی عبدی | محمد نادری (مهدی هاشم نژاد '46) | عارف آقاسی | سیامک نعمتی (محمد قنبری '60)

نظرتون درباره ترکیب تراکتور چیه؟ برامون کامنت کنید.

شمس آذر سعید دقیقی نیز ترکیب اصلی تیمش را با این نفرات مقابل تراکتور قرار خواهد داد:

علیرضا جعفرپور | صادق آلبوغبیش | علی آزادمنش | سعید کریمی | حسین گودرزی | پوریا سرآبادانی | هومن ربیع‌زاده | علی اعرابی | امیرمحمد نسایی | محمدرضا رضایی (فراز امامعلی '64) | رحمان جعفری (عیسی مرادی '64)

شمس آذر مثل بیشتر بازی‌های این فصل خود باز هم تغییراتی در ترکیب خودش داشته و به نظرتان اینبار نفرات حاضر در زمین قادر به اجرای تفکرات سرمربی خود در مسیر کسب نتیجه خواهند بود؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها