کد خبر: 691955
تاریخ انتشار :

قطعی: جایزه پسر طلایی به فوق ستاره رئال رسید

گفته می‌شود جود بل ین گام، ستاره رئال مادرید، موفق شده جایزه پسر طلایی 2023 را از آن خود کند.

قطعی: جایزه پسر طلایی به فوق ستاره رئال رسید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، درخشش بلینگام در ترکیب رئال مادرید پس از پیوستنش به این باشگاه در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال تحسین بسیاری را برای او به همراه داشته است. 

این بازیکن روز گذشته هم بار دیگر ناجی تیمش در دیدار حساس و تماشایی برابر بارسلونا شد و توانست در اولین دیداری که به صورت رسمی با پیراهن رئال مقابل این تیم به میدان رفته بود هر دو گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و سه امتیاز را برای آنها به ارمغان بیاورد. 

او از ابتدای فصل جاری تا به حال آماری خیره‌کننده از خودش به جای گذاشته که شاید کمتر کسی این انتظار را داشت و حالا در آستانه کسب یک جایزه ارزشمند قرار گرفته است. 

روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که جایزه پسر طلایی 2023 به بلینگام رسیده و او از سوی داوران برای دریافت این جایزه مهم و جذاب انتخاب شده تا پاداش تلاش‌ها و عملکرد خوبش در یک سال اخیر را گرفته باشد.

به گفته مارکا، این ستاره انگلیسی توانسته اکثر رای‌ها را در انتخاب برنده این جایزه به خودش اختصاص دهد و داوران هیچ تردیدی در این باره که چه کسی باید برنده جایزه پسر طلایی باشد نداشته‌اند. 

به این ترتیب، بلینگام خیلی زود و در طول چند روز آینده به عنوان برنده رسمی جایزه پسر طلایی 2023 معرفی خواهد شد و جایزه‌اش را دریافت خواهد کرد تا نشان دهد که روزهای درخشانی را در پیش دارد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها