کد خبر: 692514
تاریخ انتشار :

چوپان برای مستر المپیای 2023 فقط یک رقیب دارد

هادی چوپان برای دومین سال پیاپی به مرحله نهایی مسابقات مستر المپیا راه یافت تا باز هم شانس قهرمانی داشته باشد.

چوپان برای مستر المپیای 2023 فقط یک رقیب دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آیا چوپان می‌تواند برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی مسابقات مستر المپیا را از آن خود کند؟ این سوالی است که در ذهن بسیاری از طرفداران این مسابقات نقش بسته است.

گرگ ایرانی موفق شد پس از سال‌ها تلاش در مسابقات مستر المپیای 2022 به رویای دیرینه‌اش دست پیدا کند و به عنوان یکی از بهترین شرکت کنندگان در تاریخ این رقابت‌ها به مقام قهرمانی برسد.

غایبان قابل توجه و بزرگ بسیاری در مسابقات امسال دیده می‌شوند، اما او همچنان با نهایت تلاش و قدرت به دنبال تکرار این عنوان قهرمانی است و توانسته است باز هم به دیدار نهایی راه پیدا کند.

زمان برگزاری دیدار نهایی مسابقات مستر المپیایی 2024 روز شنبه چهارم نوامبر ساعت 19 به وقت محلی در اورنج کانتی فلوریداست و جایزه اهدا شده به برندگان این مسابقات مبلغ قابل توجه 1.6 میلیون دلار خواهد بود. البته قهرمان دسته اوپن همچون سال گذشته 400 هزار دلار جایزه خواهد گرفت که نزدیک به 20 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود. 

چوپان به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی است، اما رقبای سرسختی در پیش دارد. او امسال هم باید با درک لانسفورد رقابت کند که سال گذشته نایب قهرمان شد و امیدوار است که امسال بتواند انتقام سال گذشته را بگیرد. نکته جالب اینجاست که این دو نفر در طول این مدت بارها در کنار هم تمرین کردند تا انگیزه بیشتری برای رقابت داشته باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها