کد خبر: 693245
تاریخ انتشار :

شایعات: مذاکرات جدی می‌شود

با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات ژانویه، تلاش باشگاه‌ها برای به خدمت گرفتن بازیکنان موردنظرشان جدی تر می‌شود.

شایعات: مذاکرات جدی می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پنجاه روز به باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی باقی است و شایعاتی که از این به بعد منتشر خواهد شد، جدی‌تر از قبل است و ممکن است تعداد زیادی از آنها در این ژانویه به حقیقت تبدیل شود. برای اینکه آخرین شایعات نقل و انتقالات را از دست ندهید، این صفحه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

20 آبان 1402 ساعت 12:41

ویارئال که دیروز خیلی یهویی پاچتا رو اخراج کرد تا غروب جمعه واسش غمگین‌تر بشه، انگار قراره دوباره استاد مارسلینو تورال رو به عنوان سرمربی انتخاب کنه.

20 آبان 1402 ساعت 11:27

بعد از اینکه ایوان فرگوسن جلوی نیوکسل هت‌تریک کرد و اسمش سر زبونا افتاد، برایتون سریع یه قرارداد تا ۲۰۲۹ جلوش گذاشت تا خیالش از پیشنهادهای احتمالی راحت باشه. البته قطعا این بچه تا ۶ سال دیگه تو اَمکس نمی‌مونه و باشگاه‌های دیگه می‌برنش.

20 آبان 1402 ساعت 11:03

بعد از مثبت شدن تست دوپینگ پل پوگبا، یووه دنبال یه هافبک جنگنده واسه وسط زمینه و الان دارن با کالوین فیلیپس مذاکره می‌کنن.

20 آبان 1402 ساعت 11:03

کریستال پالاس چند تا بازیکن داره که مشتری زیاد دارن، از جمله اِبِرچی ازه و واسه اینکه یه وقت دست‌شون نمونه تو پوست گردو، قراردادش رو تا 2027 تمدید کردن که خیال‌شون راحت باشه مفت از چنگ‌شون درنمیارن.

20 آبان 1402 ساعت 11:02

حالا که میکی فَن‌ده‌فِن مصدوم شده، تاتنهام دنبال خرید یه مدافع وسط تو ژانویه‌س و گزینه‌شون هم لوید کِلی، مدافع بورنموثه.

20 آبان 1402 ساعت 10:58

یعنی این داستان کیلیان امباپه تموم بشه، من به همه‌تون شام می‌دم. رئال مادرید که به نظر می‌رسه بی‌خیال خریدش شد، اما الان چند تا باشگاه انگلیسی برای خریدش دورخیز کردن: چلسی، لیورپول، نیوکسل و منچستریونایتد. البته قطعا این انتقال تو ژانویه انجام نمی‌شه، اما بعید نیست تو ژانویه واسه تابستون بعد به توافق برسن و حتی رسما اعلام کنن.

20 آبان 1402 ساعت 10:58

سلام به همگی؛ دوباره برگشتم تا بازار نقل و انتقالات رو به غوغاکده‌ای تبدیل کنم. ممنون از همه دوستایی که تو این مدت به روش‌های مختلف حال من رو پرسیدن، از ای‌میل و نامه گرفته تا کفتر نامه‌بر و دود. دم همگی گرم. بریم ببینیم تو بازار چه خبره.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها