کد خبر: 698029
تاریخ انتشار :

کلوپ پا در هوا در آنفیلد: یک شکستگی بی‌رحمانه

کنستانتین سی می کاس بعد از خطایی که ساکا روی او انجام داد مثل یک مدافع خشن روی پای یورگن کلوپ تکل رفت تا او را به پرواز در بیاورد.

کلوپ پا در هوا در آنفیلد: یک شکستگی بی‌رحمانه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تماشایی لیورپول و آرسنال صحنه‌ای در خود داشت که تماشاچیان فوتبال در تمام سال‌های تماشای فوتبال کمتر می‌توانند شاهد آن باشند. 

در دقیقه 32 مسابقه سیمیکاس مدافع یونانی لیورپول که نمایش نسبتا خوبی مقابل وینگرهای سریع آرسنال داشت برای تعقیب ساکا و جلوگیری از ضدحمله آرسنال شانه به شانه بازیکن ملی‌پوش آرسنال حرکت می‌کرد که با تنه نسبتا شطینت‌آمیز او درست مقابل سرمربی لیورپول زمین خورد و در ادامه در برخورد با سرمربی تنومند آلمانی زمین خورد. صحنه‌ای که مشابه آن را کمتر در فوتبال می‌بینیم. 

فریم به فریم با صحنه عجیب و تماشایی برخورد سیمیکاس با کلوپ و سرنگون شدن سرمربی آلمانی

در آنفیلد در پی رخ دادن این صحنه لحظه‌ای همه چیز در سکوت محض فرو رفت و انگار زمین از حرکت ایستاد. زمانی که یورگن کلوپ با آن هیبت و آن پاهای بزرگ و کتانی‌های سفید شماره 46 جوری به زمین افتاد که انگار یک هافبک دفاعی خشن روی پای او تکل رفته است. سرمربی آلمانی که از این اتفاق عصبانی به نظر می‌رسید لحظاتی به داور چهارم و سپس به داور وسط کریس کاوانا نگاه کرد اما خبری از جریمه ساکا نبود. در عین حال سیمیکاس از روی زمین بلند نمی‌شد و مشخص بود به مصدومیت جدی دچار شده است. او بعد از یکی دو دقیقه درحالی‌که از درد به خود می‌پیچید با کمک پزشکان روی پا ایستاد اما به نظر استخوان کتفش در رفته یا ترقوه‌اش دچار مصدومیت شده بود. این اتفاق باعث اولین تعویض لیورپول در این مسابقه و ورود جو گومز به جای سیمیکاس بود. 

جالب اینجا است که لیورپول در پست دفاع چپ قبلا اندی رابرتسون ستاره اسکاتلندی خود را از دست داده و حالا سیمیکاس دومین مصدوم لیورپول در این پست محسوب می‌شود. 

 

دقایقی بعد تصاویری مختلف چه به‌صورت فریز شده و چه توسط عکاسان حاضر در آنفیلد روی خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد تا این صحنه بدیع را دوباره به تصویر بکشد. لحظه‌ای که سرمربی آلمانی به‌صورت ناخواسته در مرکز یک تصادف فوتبالی قرار می‌گیرد. 

‌شلوغ‌کاری و بالا و پایین پریدن‌های مربیان در کنار زمین حالا دیگر به اتفاقی تقریبا همیشگی تبدیل شده و هر از چندگاه شاهد هستیم که مربیان فوتبال از شدت هیجان در کنار زمین انواع و اقسام حرکات عجیب را به نمایش می‌گذارند. اما پرواز یک مربی سرشناس فوتبال مثل بازیکنی که یک مدافع خشن روی پایش تکل رفته تا کنون به ندرت دیده شده است. ‌اگر کلوپ بازیکن بود و سیمیکاس به این شکل از روبه‌رو با تکل دو پا او را درو می‌کرد مدافع یونانی صد درصد با یک کارت قرمز مستقیم جریمه می‌شد. 

اولین واکنش یورگن کلوپ

رسانه‌های فوتبالی در اولین گمانه‌زنی‌ها می‌گویند به احتمال زیاد کتف سیمیکاس شکسته است. یورگن کلوپ بلافاصله بعد از بازی به دوربین شبکه اسکای گفت: "مصدومیت او برای ما سخت و بی‌رحمانه است ولی من هیچ صدمه‌ای ندیدم. اگر ممکن باشد من با کمال رضایت استخوان شانه‌ام را به او می‌دهم که دوباره و خیلی زود بتواند به ترکیب برگردد. در آن لحظه فقط امیدوار بودم سیمیکاس سلامت باشد و به بازی برگردد ولی متاسفانه اینطور نشد". 

به گفته رسانه‌های انگلیسی سیمیکاس بعد از معاینه سرپای توسط کادر پزشکی لیورپول مستقیما به بیمارستان منتقل شده است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها