کد خبر: 698213
تاریخ انتشار :

دفاعیه حقیقی بعد از واکنش تند از قائم شهر

علیرضا حقیقی با انتشار یک است و ری به اتفاقات و جنجال‌های دیدار روز گذشته نساجی و هوادار واکنش نشان داد.

دفاعیه حقیقی بعد از واکنش تند از قائم شهر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، علیرضا حقیقی که فصل گذشته در نساجی حضور داشت، در تابستان گذشته این تیم این تیم را ترک کرد و راهی هوادار تهران شد. او روز گذشته در شرایطی در قائمشهر برابر تیم سابق خود قرار گرفت که حضورش در استادیوم شهید وطنی با جنجال‌های بسیاری همراه بود.

حقیقی که در نیمه اول دروازه خود را بسته نگه داشته بود تا هوادار با نتیجه ۲-۰ به رختکن برود، در نیمه دوم یک‌بار در مواجهه با جانملکی تسلیم شد و گل اول را دریافت کرد. پس از این گل درگیری بین بازیکن نساجی و گلر هوادار بر سر تصاحب توپ شکل گرفت که در نهایت با وساطت داور به پایان رسید.

پس از آن و در دقایق پایانی مسابقه، فرزاد زامهران برای بار دوم دروازه هوادار را باز کرد اما زمانی که قصد داشت توپ را از درون دروازه بردارد و به میانه زمین ببرد تا بازی سریع‌تر آغاز شود، حقیقی مانع او شد تا یک درگیری بین این دو بازیکن شکل بگیرد.

پس این اتفاقات، هواداران نساجی شعارهایی را علیه حقیقی سر دادند که همین موضوع باعث شد علیرضا حقیقی یک روز پس از این دیدار با انتشار یک استوری به این حواشی واکنش نشان بدهد.

حقیقی در این استوری، حواشی روز گذشته را اتفاقاتی فوتبالی دانسته و اعلام کرده که او فقط از حق تیمش دفاع کرده و پس از مسابقه هم تنها به احترام هواداران نساجی صحبتی نکرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها