کد خبر: 698546
تاریخ انتشار :

تهدید ستاره رئال: دعوت نشوم به مراکش می‌روم!

ابراهیم دی از، ستاره رئال مادرید، رؤیای حضور در جام جهانی 2026 را در سر دارد و آماده است تا برای رسیدن به این رؤیا به تیم ملی مراکش برود.

تهدید ستاره رئال: دعوت نشوم به مراکش می‌روم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان دیاز در ترکیب رئال مادرید در غیاب بازیکنان اصلی این تیم که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی آنها نبودند باعث شده است که بحث دعوت از او به تیم ملی اسپانیا داغ شود.

نشریه اسپانیایی رلوو مدعی شده است که لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی این کشور، قصد دارد از این بازیکن در اولین وقفه دیدارهای ملی برای شرکت در اردوی این تیم دعوت کند، اما هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست و بستگی به عملکرد او در این مدت دارد. 

این در حالی است که رؤیای این ستاره رئال مادرید حضور در جام جهانی 2026 آمریکا، مکزیک و کاناداست و او آماده است تا تمام تلاشش را برای شرکت در این رقابت‌ها حتی با پیراهن تیم ملی دیگری به کار بگیرد. 

اولویت او بازی برای تیم ملی اسپانیاست، اما علاقه بسیاری هم به تیم ملی مراکش دارد چون اصالت پدرش به این کشور برمی‌گردد و به همین دلیل احتمال دارد که این تیم را برای بازی انتخاب کند، خصوصا که مراکش هم در طول این مدت بارها برای جذب او تلاش کرده است.

 

مدیران رئال علاقه بسیاری دارند که فدراسیون فوتبال اسپانیا توجه بیشتری به دیاز داشته باشد و برای حفظ او تلاش کند، کاری که درباره لامین یامال که او هم گزینه مهمی برای مراکش بود انجام شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها