کد خبر: 698832
تاریخ انتشار :

استقلال پادشاه نیمه‌های دوم لیگ برتر ایران!

استقلال با 8 پیروزی در نیمه دوم مسابقات بهترین آمار را در اختیار دارد.

استقلال پادشاه نیمه‌های دوم لیگ برتر ایران!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، استقلال در نیمه دوم مسابقات لیگ برتر آمار فوق العاده‌ای دارد و با 53.33 درصد پیروزی در 45 دقیقه دوم مسابقات پادشاه نیمه دوم لیگ برتر است، آبی‌ها در نیمه دوم 8 برد، 6 تساوی و یک شکست در کارنامه دارد، اما این آمار زمانی جذاب‌تر می‌شود که آبی‌ها 16 گل از 23 گل خود را در نیمه دوم به ثمر رسانده‌اند.

در تمامی این مسابقات روند بازی پس از تعویض‌هایی که جواد نکونام انجام داد متهول شد و استقلالی‌ها موقعیت گلزنی بیشتری به دست آوردند.

1. آبی‌ها در بازی با صنعت نفت در حالی که نیمه نخست 2 دو بر صفر از حریف پیش بودند در نیمه دوم یک گل دیگر به ثمر رساندند و با نتیجه سه بر صفر از میدان خارج شدند.

2. استقلال اولین پیروزی خود در نیمه دوم را مقابل ملوان به دست آورد که با گل دقیقه 80 محمد مرادمند به برتری یک بر صفر رسید.

3.سومین برد نیمه دومی استقلال به بازی با استقلال خوزستان برمی‌گردد که با تک گل مهرداد محمدی که هزارمین گل تاریخ این باشگاه هم بود حریف خود را شکست دادند و 3 امتیاز مهم به دست آوردند.

4.بازی با مس رفسنجان هم به همین شکل پیش رفت، در حالی که نتیجه تساوی بود میثم تیموری دروازه خودی را باز کرد تا آبی‌ها از این مسابقه هم دست پر خارج شوند.

5.کامبک آبی‌ها مقابل هوادار یکی از بردهای دلچسب آنها در طول مسابقات لیگ برتر بود، در حالی که دو بر صفر از حریف خود عقب افتاده بودند کوین یامگا یکی از گل‌ها را جبران کرد و در نیمه دوم با شاهکار مهرداد محمدی دو گل دیگر به ثمر رساندند تا کام‌بک آنها کامل شود.

6.دیدار با تراکتور برای استقلالی‌ها در هر دو نیمه برد به همراه داشت، در نیمه نخست ایمان سلیمی گل برتری استقلال را به ثمر رساند و در نیمه دوم گوستاوو بلانکو این برد را تضمین کرد تا آبی‌ها همچنان در نیمه دوم مسابقات دست بالا را داشته باشند.

7.بازی با نساجی پرگل‌ترین نیمه دوم فصل استقلال بود، شاگردان نکونام در حالی که یک بر صفر از حریف خود پیش بودند در نیمه دوم با ورود محمدی و رمضانی 3 گل دیگر به ثمر رساندند و هر دو مهاجم تعویضی استقلال در این بازی گلزنی کردند تا تعویض‌های نکونام بازهم تاثیرگذار باشد.

8. آخرین پیروزی نیمه دوم استقلال هم به بازی با پیکان باز می‌گردد، این بازی در نیمه نخست صفر-صفر مساوی به پایان رسید و در نیمه دوم با گلهای آرمین سهرابیان و پیمان بابایی دو بر یک پیروز از میدان خارج شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها