کد خبر: 701125
تاریخ انتشار :

پیام ستاره اسپانیایی به رئال: گل بزنم، شادی نمی‌کنم!

سرخیو آریباس، ستاره اسپانیایی آلمریا، می‌گوید در صورت گلزنی برابر رئال مادرید خوشحالی نخواهد کرد.

پیام ستاره اسپانیایی به رئال: گل بزنم، شادی نمی‌کنم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آریباس در آکادمی رئال مادرید رشد کرد و توانست به تیم اول هم راه پیدا کند اما در نهایت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته این باشگاه را ترک کرد و راهی آلمریا شد. 

او به دنبال فرصت بیشتری برای بازی و حضور در میدان بود و با توجه به ستاره‌هایی که در ترکیب رئال مادرید حضور داشتند، چنین کاری برای او ممکن نبود و به همین دلیل تصمیم گرفت که شانسش را در تیم دیگری امتحان کرد. 

این بازیکن امشب باید برای اولین‌بار با پیراهن تیمی دیگر برابر رئال مادرید به میدان برود و به نظر می‌رسد که این کار برای او چندان آسان هم نیست و شرایط سختی پیش رویش خواهد بود. 

آریباس در گفت‌وگو با مارکا درباره این بازی اظهار داشت: «بازگشت به جایی که همیشه خانه من بوده با پیراهن تیمی دیگر بسیار دشوار به نظر می‌رسد. اما حالا من در آلمریا هستم و باید با تمام وجودم برای این تیم بازی کنیم. اگر به رئال گل بزنم خوشحالی نخواهم کرد. نمی‌توانم پس از 11 سال حضور در این خانه چنین کاری انجام دهم.»

این ستاره اسپانیایی همچنین به درخشش جود بلینگام در ترکیب رئال اشاره کرد و گفت: «من انتظار این درخشش را نداشتم. این که در این سن کم به رئال ملحق شوید کار آسانی نیست و او تاثیرگذاری بسیار زیادی داشت. من فکر می‌کنم او بازیکنی عالی و خیلی کامل است. او دوران خاص خودش را رقم خواهد زد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها