کد خبر: 702104
تاریخ انتشار :

آقای گل جام ملت‌ها در تور تراکتور

باشگاه تراکتور در ابتدای فصل به توافق نهائی با ایمن حسین، مهاجم گلزن تیم ملی عراق، رسیده بود.

آقای گل جام ملت‌ها در تور تراکتور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ایمن حسین، مهاجم بلندقامت تیم ملی فوتبال عراق که به واسطه گلزنی در این دوره جام ملت‌ها و اخراج مقابل اردن تبدیل به یک چهره مشهور و بین‌المللی شده است، قرار بود امسال لباس تیم فوتبال تراکتور را بر تن کند.

تراکتوری‌ها که در ابتدای فقط به دنبال جذب مهاجم تارگت بودند، از طریق صفا هادی و یک ایجنت عراقی، مذاکراتی را با ایمن حسین باز کرده و با او به توافق رسیدند و قرار بود که این مهاجم در سکوت کامل به جمع تراکتوری‌ها اضافه شود اما پس از توافقات اولیه، ایمن حسین به صورت ناگهانی دیگر به تلفن‌ها و تماس‌ها جواب نداد تا احتمالا با رقمی بهتر به تیم فوتبال راجا کازابلانکا بپیوندد.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور، در این باره می‌گوید: با ایمن حسین توافقات کانلی انجام داده بودیم و او برای حضور در خط حمله تراکتور قرار بود به جمع ما اضافه شود که در نهایت این اتفاق رخ نداد و من فکر می‌کنم او می‌توانست در این فصل کمک خوبی برای ما باشد.

ایمن حسین در حال حاضر در عضویت تیم نیروی هوایی است و با پایان تورنمنت جام ملت‌های آسیا احتمالا روانه یک تیم قطری یا اماراتی دیگر خواهد بود. او حتی شانس حضور در لیگ عربستان را هم دارد.

حسین در چهار مسابقه، شش گل به ثمر رساند، از جمله گل‌هایی مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن که در افزایش قیمت او موثر خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها