کد خبر: 702562
تاریخ انتشار :

دونده‌ترین بازیکن جام آسیا: 62 کیلومتر!

سئول یونگ و و، مدافع کره جنوبی، با میانگین مسافت 12.38 کیلومتر در هر بازی، دونده‌ترین بازیکن جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود.

دونده‌ترین بازیکن  جام آسیا: 62 کیلومتر!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سطح فعالیت او به حدی است که به سختی می‌توان او را یک بازیکن زنده نامید. سئول یونگ وو در 5 بازی آخر خود 61.91 کیلومتر مسافت را دویده است! با این وجود او در ترکیب بازی امشب مقابل اردن هم حضور دارد!

تیم ملی فوتبال کره با هدایت یورگن کلینزمن، امشب در ورزشگاه احمد بن علی در الریان قطر به مصاف اردن خواهد رفت. فشار بدنی روی بازیکنان تیم ملی همچنان ادامه دارد. آن‌ها در بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل عربستان ابتدا به وقت‌های اضافه و سپس به ضربات پنالتی رفتند.

سپس چیزی که برای کره مشکل‌ساز شد زمان استراحت تا مرحله یک چهارم نهایی مقابل استرالیا بود. آن‌ها فقط 2 روز فرصت داشتند و بدین ترتیب به صورت کافی استراحت نکردند. علاوه بر این، زمانی که بازی با استرالیا دوباره به وقت اضافه رفت، خستگی آن‌ها بیشتر از قبل شد.

در تیم کره، تنها بازیکنی که با خطر مصدومیت مواجه است سئول وانگ وو است. سئول یونگ وو در این تورنمنت به عنوان مدافع چپ و راست بازی می‌کند و از اولین بازی مرحله گروهی تا مرحله یک چهارم نهایی برابر استرالیا هر بار در ترکیب اصلی جای گرفته است.

اگر به آمار گزارش بازی منتشر شده توسط AFC نگاه کنید، می‌توانید فعالیت بیش از اندازه این بازیکن را بررسی کنید. یونگ وو در بازی اول مقابل بحرین در مرحله گروهی 11.45 کیلومتر، در بازی دوم مقابل اردن در مرحله گروهی 11.84 کیلومتر، در مرحله گروهی در بازی سوم مقابل مالزی 8.44 کیلومتر دوید. او برابر عربستان 14.63 و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل استرالیا هم 15.55 کیلومتر دوید.

او در مجموع 61.91 کیلومتر طی 5 بازی دویده و به صورت میانگین طی هر بازی مسافت 12.38 کیلومتر را طی کرده است. در عین حال بازیکنانی مانند کیم جین سو یا لی کی جی هستند که می‌توانند به جای او در ترکیب حضور داشته باشند و او استراحت کند.

سئول یونگ وو در ترکیب اصلی بازی امشب حضور دارد و به نظر می‌رسد که در جریان بازی تعویض شود. در غیر این صورت شانس حضور او در ترکیب اصلی برای بازی احتمالی فینال یا رده‌بندی کم می‌شود. سئول یونگ وو به عنوان یک بازیکن همه‌کاره در این مسابقات عملکرد خوبی دارد. او با حضور در ترکیب امشب مقابل اردن روحیه جنگندگی بالای خود را نشان می‌دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها