کد خبر: 703298
تاریخ انتشار :

زنده: سپاهان - الهلال، بازگشت فوتبال ایران به آسیا

تیم فوتبال سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهائی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا میزبان الهلال عربستان است.

زنده: سپاهان - الهلال، بازگشت فوتبال ایران به آسیا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، الهلال با کسب 16 امتیاز از 6 مسابقه مقتدرانه به عنوان تیم اول گروه چهارم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و از سوی دیگر سپاهان با کسب 10 امتیاز به عنوان یکی از 3 تیم برتر سوم به این مرحله از مسابقات راه پیدا کرده است. طلایی پوشان اصفهانی که روزهای بسیار سختی را در مرحله گروهی تجربه کردند، با دشوارترین قرعه ممکن هم روبرو شدند، اما با توجه به حل مشکلات ورزشگاه نقش جهان در جو پرشور هواداران‌شان امیدوار به کسب پیروزی هستند تا با دست پر به بازی برگشت بروند که سوم اسفند ماه در ریاض برگزار خواهد شد.

با گزارش زنده این دیدار مهیج همراه ورزش سه باشید:

پنج شنبه 26 بهمن ماه / سپاهان ایران - الهلال عربستان  / ورزشگاه نقش جهان / تعداد تماشاگر:

سوتتیم داوری:  احمد العلی / کمک داوران: عبدالهادی الانزی، احمد عباس  / داور چهارم: عمار اشکنانی  / داور ویدئویی: عبداله جمالی

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

سرمربی: خوزه مورایس

ترکیب الهلال:

یاسین بونو، علی البلیهی، حسان تمبکتی، سعود عبدالحمید، یاسر الشهرانی، محمد کنو، روبن نوس، سرگئی میلینکوویچ ساویچ، مالکوم، سالم الدوسری و الکساندر میتروویچ

سرمربی: ژرژ ژسوس

حواشی:

*شیر معروف سپاهانی‌ها با پوشش جدیدتر در استادیوم نقش جهان حاضر شده و در میان هواداران دیده می‌شود.

*الهلال با آمار وحشتناکی پا به مصاف برابر سپاهان گذاشته است. آنها 20 بازی متوالی موفق به شکست حریفان شده‌اند و در این مسابقات 60 مرتبه گلزنی کرده‌اند و فقط 3 مرتبه دروازه آنها باز شده است. 17 کلین شیت در این مسابقه به نام الهلال خورده و این در حالی است که دو مصاف برابر اینترمیامی و النصر که اخیرا برگزار شده نیز حساب نشده است.

*ژوزه مورایس در مصاحبه کوتاه پیش از مسابقه خود به شدت از فضای نقش جهان تمجید کرد و گفت جو نشان می‌دهد شاگردانش آماده بازی هستند.

*غیبت رضا اسدی مهم‌ترین اتفاق ترکیب یازده نفره سپاهان است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها