کد خبر: 703379
تاریخ انتشار :

تیم هفته: عاملان فتح ماراتن‌های نفس‌گیر

هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه برگزار شد.

تیم هفته: عاملان فتح ماراتن‌های نفس‌گیر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و‌ یکم لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه برگزار شد. حالا مطابق روال اینجا تیم منتخب هفته والیبال ایران را معرفی کردیم. نکته حائز اهمیت اینکه مثل هر هفته چند بازیکن دیگر نیز می‌توانستند در تیم منتخب حضور داشته باشند اما به دلیل محدودیت این موضوع امکان‌پذیر نیست.

پاسور: فاضل پژومان ( چادر ملو اردکان) 

فاضل پژومان یک‌بار دیگر با درخشش خود و در روزی که برای تیمش امتیاز نیز کسب کرد، در هفته‌ای که پاسورهای تیم‌های برنده خوب کار کردند، توانست در تیم هفته قرار بگیرد. او علاوه بر پاس‌های خوب شش امتیاز نیز کسب کرد.

دریافت کننده اول: سینا نیکپور (شهداب یزد) 

دریافت کننده قدرتی شهداب یزد پس از مدت‌ها درخشش خوبی داشت و به همراه میثم صالحی از مهره‌های موثر تیمش در کامبک فوق‌العاده برابر گیتی پسند اصفهان بودند. نیک‌پور از پدیده‌های این فصل لیگ محسوب می‌شود.

دریافت کننده دوم: مبین نصری (پیکان تهران) 

مبین نصری یکی از آینده‌داران والیبال ایران است که این فصل عملکرد خوبی در تیم پیکان تهران داشته است. او در بازی هفته بیست و یکم مقابل ایفا سرام اردکان با کسب بیست و یک امتیاز نقش اساسی در برد تیمش داشت. البته بازی خوب علیرضا عبدالحمیدی و فراهانی نیز در این پیروزی تاثیر داشت.

سرعتی زن اول: محمد فلاح ( فولاد سیرجان ایرانیان) 

محمد فلاح، سرعتی زن با تجربه تیم سیرجان با کسب دوازده امتیاز مقابل نیان الکترونیک مشهد روز خوبی را سپری کرد و باعث شد تیم فولاد سیرجان ایرانیان یک قدم دیگر به قهرمانی دور مقدماتی نزدیک‌تر شود.

سرعتی زن دوم: محراب ملکی ( طبیعت اسلامشهر) 

سرعتی‌زن‌های طبیعت اسلامشهر در تمامی بازی‌های این فصل برای طبیعت اسلامشهر گل کاشته‌اند. محراب ملکی این‌بار با کسب چهارده امتیاز در سه ست درخشان بود تا نامش در تیم هفته قرار بگیرد.

لیبرو: میلاد فتاحی (شهرداری ارومیه) 

میلاد فتاحی، لیبروی شهرداری ارومیه در نبود عجیب آرمان صالحی خیلی خوب از وظایفی که به او متحول شد بر آمد و توانست عنوان لیبرو هفته را از آن خود کند.

قطر پاسور: جواد حسین‌آبادی ( مس رفسنجان) 

در هفته‌ای که چند بازیکن توانستند بالای سی امتیاز به دست بیاورند، جواد حسین آبادی قطر پاسور مس رفسنجان با کسب سی و پنج امتیاز روزی به یاد ماندنی را برای خود ثبت کرد. او با این درخشش امیدهای مس رفسنجان را برای صعود به پلی آف زنده نگه داشت.

سرمربی هفته: عبدالرضا علیزاده (شهرداری ارومیه)

هفتمین برد پیاپی شهرداری ارومیه در بازی با گیتی پسند اصفهان رقم خورد. بدون شک حضور عبدالرضا علیزاده روی نیمکت این تیم عامل اصلی آن بوده است و به دلیل پیروزی شیرین این تیم مقابل گیتی پسند اصفهان و بردهای پی در پی در هفته‌های گذشته او به عنوان سرمربی هفته انتخاب شد.

بازیکن هفته: جواد حسین آبادی (مس رفسنجان)

تیم هفته: فولاد سیرجان ایرانیان

لژیونر هفته: مهدی جلوه قاضیانی (فنرباغچه) 

مهدی جلوه قاضیانی، سرعتی‌زن باشگاه فنرباغچه ترکیه با عملکرد خوبی که در جام حذفی ترکیه داشت توانست بالاتر از امیر غفور و امین اسماعیل‌نژاد لژیونر هفته را از آن خود کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها