کد خبر: 703482
تاریخ انتشار :

خاص‌ترین عکس از بازی آلومینیوم- پرسپولیس

مادر مدافع آلومینیوم از موفقیت تیم فرزندش در دیدار با پرسپولیس اشک شوق ریخت.

خاص‌ترین عکس از بازی آلومینیوم- پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی موفق شدند در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر دست به کار بزرگی بزنند و در ادامه روند خوب خود، با نمایش فنی برتر مقابل پرسپولیس به پیروزی دست پیدا کنند که برتری آلومینیوم در حضور پرشور هواداران و به ویژه بانوان رقم خورد.

آلومینیوم اراک که از ابتدای فصل در تمام مسابقات خانگی میزبان حضور تماشاگران خانم بوده، در دیدار برابر پرسپولیس نیز علی‌رغم مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت، پذیرای بانوان بود که در این بین علاوه بر هواداران عادی، جمعی از مادران، خواهران و خانواده بازیکنان ایرالکو نیز در جایگاه نشسته بودند.

در جایگاه مخصوص بانوان در بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، شاهد حضور مادران، همسران و خانواده بازیکنان در کنار دیگر هواداران بودیم که صحنه‌های جالبی را رقم زدند.

اما خاص‌ترین عکس از جایگاه بانوان در این مسابقه، پس از سوت پایان بازی و برتری آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس به ثبت رسید که در زمان تشکر بازیکنان ایرالکو از هواداران خانم، مادر سیدمهران موسوی مدافع این تیم از شادی اشک شوق می‌ریخت و فرزند و هم‌تیمی‌های او را زیر بارش باران تشویق می‌کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها