کد خبر: 705439
تاریخ انتشار :

شرایط فاجعه‌بار بارسلونا: بحران مصدومیت

بارسلونا در این فصل با بحران جدی مصدومیت بازیکنانش روبرو شده که شرایط سختی را برای آنها رقم زده است.

شرایط فاجعه‌بار بارسلونا: بحران مصدومیت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی این فصل را در حالی آغاز کرد که امیدوار بود بتواند از عنوان قهرمانی‌ای که فصل گذشته در لالیگا به دست آورد دفاع کند و بار دیگر این جام را به خانه ببرد. 

اما شرایط مانند فصل قبل برای آنها خوب پیش نرفت و عملکرد نه چندان خوب بازیکنان و نتایج ضعیفی که به دست آمد باعث شد که اختلاف امتیاز آنها با رئال مادرید در صدر جدول رده‌بندی زیاد شود و کار برای تکرار این افتخار سخت کند. 

اما یکی از مشکلات و موانع اصلی این تیم در طول این فصل مربوط به مصدومیت بازیکنان کلیدی آنها مانند گاوی، پدری، مارک آندره تراشتگن، فرانکی دی یونگ و دیگر بازیکنانی بود که بارها و بارها دچار مصدومیت شدند و همین موضوع باعث شد که مدیریت شرایط و انتخاب ترکیب ثابت برای ژاوی دشوار شود. 

بارسلونا در این فصل با 24 مصدومیت متفاوت برای بازیکنانش روبرو بوده است. در طول این مدت 17 بازیکن در مقاطع مختلفی از فصل مصدوم شده‌اند که آمار بسیار بد و فاجعه‌باری برای این تیم است. همچنین از این میان چهار بازیکن مجبور به انجام عمل جراحی شده‎‌اند.

 

به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه باید فکری به حال حل این مشکل در هفته‌های پیش رو و حتی برای فصل بعد بکنند تا این بحران بیش از این برای آنها دردسرساز نشود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها