کد خبر: 706460
تاریخ انتشار :

لحظه به لحظه با پرستاره‌ترین فینال ورزش ایران- زنده

امروز یک فینال هیجان‌انگیز، جذاب و‌ پرستاره را شاهد خواهیم بود.

لحظه به لحظه با پرستاره‌ترین فینال ورزش ایران- زنده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد که دور مقدماتی را به ترتیب در رتبه‌های اول و سوم پشت سر گذاشتند حالا با کنار زدن رقبایشان در مرحله پلی آف به فینال رسیدند.

فولاد سیرجان ایرانیان از همان اول فصل با قدرت لیگ را آغاز کرد و با ستاره‌هایی که در اختیار داشت به تیمی باج نداد و توانست با دو برد مقابل پیکان تهران برای دومین بار از تاریخ تاسیس خود به فینال لیگ برتر برسد. این تیم که به لطف حضور بهروز عطایی سرمربی وقت تیم ملی بیشترین ملی پوش را جذب کرد حالا باید فینال را در برابر شهداب یزدی برگزار کند که در هر دو دیدار دور گروهی این تیم را شکست داده است.

از سوی دیگر شاگردان محمدرضا تندروان که به سختی و با انجام بازی‌های بیشتری نسبت به فولاد سیرجان راهی فینال شده‌اند به دنبال هت‌تریک قهرمانی هستند. این تیم گرچه از لحاظ مهره نسبت به فولاد سیرجان کمی ضعیف‌تر است، اما دو قهرمانی متوالی در لیگ و حضور در فینال‌ بازی چون محمدرضا تندروان به عنوان سرمربی شهداب یزد این تیم را خطرناک کرده است.

این مسابقه علاوه بر جدال ستاره‌های دو تیم، نبرد بهروز عطایی و محمدرضا تندروان نیز خواهد بود. این دو مربی فینال سال گذشته را نیز برگزار کردند که با پیروزی تندروان همراه شد. این بار اما وضعیت کاملا فرق می‌کند و بهروز عطایی و تیمش در وضعیت بهتری نسبت به شهداب یزد قرار دارند که دو برد فولاد سیرجان در دور گروهی مقابل شهداب یزد این موضوع را ثابت می‌کند.

اما تقریبا همه می‌دانند که مسابقات پلی آف با دور گروهی کاملا متفاوت است و هر تیمی که کمتر اشتباه کند و بر بازی و جو سالن کنترل پیدا کند پیروز میدان خواهد بود.

حال باید دید کدام تیم می‌تواند قهرمانی را برای مردم استان خود به ارمغان بیاورد. آیا شهداب یزد در قهرمانی هت‌تریک می‌کند یا فولاد سیرجان ایرانیان پس از سه سال دومین قهرمانی خود در لیگ برتر والیبال ایرانیان را جشن خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی فولاد سیرجان ایرانیان: محمدطاهر وادی، سیدمحمد موسوی، محمد فلاح، پوریا حسین‌خانزاده شهروز همایونفرمنش، امین علوی و سیامک مرندی

ترکیب احتمالی شهداب یزد: میلوش آرسنوسکی، رضا رضایی، مسعود غلامی، محمد ولی‌زاده، صابر جواهری توانا، میثم صالحی و محمدرضا حضرت‌پور

**تمامی نتایج دو تیم در تاریخ لیگ برتر:

فصل 98

شهداب یزد یک - فولاد سیرجان ایرانیان سه

فصل 99

شهداب یزد سه -فولاد سیرجان ایرانیان یک

فولاد سیرجان ایرانیان سه - شهداب یزد یک

فصل 1400

شهداب یزد صفر -فولاد سیرجان ایرانیان سه

فولاد سیرجان ایرانیان دو - شهداب یزد سه

نیمه نهایی 1400

شهداب یزد سه - فولاد سیرجان ایرانیان صفر

فولاد سیرجان  ایرانیان یک - شهداب یزد سه

فصل 1401

شهداب یزد سه - فولاد سیرجان ایرانیان دو

فولاد سیرجان ایرانیان یک - شهداب یزد سه

فصل 1402

فولاد سیرجان ایرانیان سه - شهداب یزد یک

شهداب یزد صفر - فولاد سیرجان ایرانیان سه

 پوشش زنده خبری

16 فروردین 1403 ساعت 18:14

بازیکنان دو تیم مشغول گرم کردن هستند تا خودشان را برای این دیدار حساس آماده کنند.

16 فروردین 1403 ساعت 17:51

در فاصله بیشتر از یک ساعت مانده تا شروع بازی اجازه ورود تماشاگران صادر شد و بخش زیادی از جایگاه‌های مختص به یزدی‌ها پر شده است.

16 فروردین 1403 ساعت 17:50

در فاصله یک ساعت و‌ نیم تا فینال؛ ازدحام عجیب هواداران شهداب جلوی در فدراسیون

16 فروردین 1403 ساعت 16:29

این پنجمین باری است که بهروز عطایی فینال لیگ برتر والیبال ایران تجربه می‌کند و این اولین بار است که با تیمی غیر از تیم‌های آملی در فینال حضور خواهد داشت. بهروز عطایی سابقه دو قهرمانی در لیگ را به عنوان سرمربی در کارنامه خود دارد. هر دو قهرمانی با تیم کاله آمل بوده است.

16 فروردین 1403 ساعت 15:53

سیدمحمد موسوی و مسعود غلامی دو سرعتی زن تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد به عنوان کاپیتان مراسم قبل از آغاز بازی را انجام خواهند داد. هر دو سال اولی است که عنوان کاپیتانی تیم خود را بر عهده می‌گیرند. شاید تاکنون سابقه نداشته که کاپیتان‌های دو تیم فینالیست سرعتی زن‌های آنها باشند.

16 فروردین 1403 ساعت 15:53

دیدار امشب گر چه با بودن ویدیو چک برگزار می‌شود اما با توجه به حساسیت فینال و ستاره‌هایی که در این دیدار حضور دارند احتمال جنجالی شدن مسابقه وجود دارد. همچنین شاید کری‌هایی نیز زیر تور بین دو بازیکنان دو تیم شکل بگیرد.

16 فروردین 1403 ساعت 14:59

دو تیم شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان که زمان زیادی از تاسیس باشگاه هایشان در والیبال نمی‌گذرد توانسته‌اند از فصل 99 قهرمانی‌های لیگ برتر والیبال ایرانیان را از آن خود کند. فولاد سیرجان یک قهرمانی آسیا و شهداب یزد نیز یک سومی در آسیا دارد. هر دو تیم نیز سابقه شرکت در جام باشگاه‌های جهان را نیز در کارنامه خود دارند.

16 فروردین 1403 ساعت 14:32

محمدرضا تندروان سرمربی شهداب یزد تا کنون در فینال‌ها با ناکامی بیرون نیامده است. این سرمربی جوان اما با تجربه با تیم‌های بانک سرمایه، شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان در تمامی فینال‌ها با قهرمانی از زمین خارج شده است.

16 فروردین 1403 ساعت 14:17

بلیت فروشی این دیدار رایگان است و تماشاگران می‌توانند از ساعت ۱۸ در محل برگزاری دیدار فینال یعنی سالن فدراسیون حضور داشته باشند.

16 فروردین 1403 ساعت 14:04

ترکیب اولیه تیم فولاد سیرجان ایران مشخص است و با همان بازیکنان همیشگی وارد زمین می‌شوند ولی برای تیم شهداب یزد در پست قطر پاسور تکلیف نامشخص است. باید دید محمدرضا تندروان برای این پست کدام بازیکنان را به زمین می‌فرستد. رادوسلاو پاراپانوف و رضا رضایی قطر پاسورهای شهداب یزد هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها