کد خبر: 708498
تاریخ انتشار :

رسمی: خداحافظی اشک‌بار کاپیتان با چلسی! (عکس)

تیاگو سیلوا، ستاره برزیلی چلسی، با انتشار ویدیویی رسما اعلام کرد که در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد.

رسمی: خداحافظی اشک‌بار کاپیتان با چلسی! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا در سال ۲۰۲۰ پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن به‌صورت رایگان و به‌عنوان بازیکن آزاد به باشگاه چلسی پیوست و قراردادش در تابستان امسال به پایان خواهد رسید و دیگر خبری از تمدید مجدد این قرارداد نخواهد بود.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی پیش از این خبر داده بودند که این بازیکن ۳۹ ساله قصد دارد پس از پایان این فصل بار دیگر به برزیل برگردد و دوران حرفه‌ای فوتبالش را در کشور خودش و در باشگاه فلومیننزه به پایان برساند.

این ستاره برزیلی دقایقی قبل با انتشار ویدیویی مشترک با باشگاه چلسی در صفحه رسمی اینستاگرامش و در حالی که اشک می‌ریخت اعلام کرد که در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد. او در این ویدیو گفت: «فکر می‌کنم در طول این ۴ سال کارهای بسیاری در اینجا انجام دادم و با تمام وجودم بازی کردم اما متاسفانه هر اتفاقی یک شروع، ادامه و یک پایان دارد.

چنین چیزی به این معنا نیست که این پایانی بدون بازگشت است. من امیدوارم که این در به روی من باز باشد تا بتوانم در آینده نزدیک برگردم، البته در نقشی دیگر. خداحافظی‌ها برای کسانی هستند که می‌روند و برنمی‌گردند. من تصمیم دارم که روزی برگردم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها