کد خبر: 250580
تاریخ انتشار :

خباز: حاشیه سازان می خواهند دولت را از کار اصلی اش دور کنند/ارتباط حاشیه ها با انتخابات مجلس

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، محمد رضا خباز، معاون تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری حاشیه سازی های اخیر را علیه دولت به شدت محکوم کرد و با اشاره به اتفاقاتی که در این یک ماه اخیر مخصوصا در مراسم افطاری دولت افتاده است گفت: مخالفین دولت مي خواهند ثابت کنند که دولت از کارایی بالایی برخوردار نیست.

وی در ادامه افزود: مذاکرات هسته ای مهمترین موضوعی است که به آن دامن می زنند. اتفاقی که در گذشته افتاده و چهار قطع نامه ای که علیه جمهوری اسلامی ایران صادر شده که به تعبیر ریس دولت وقت، آنها را کاغذ پاره ای تلقی می کرد،در حال حاضر با خون دل و تلاش شبانه روزی این دولت و پیکار دیپلماتیک به سامان می رساند که عده ای از آن خشنود نیستند.

خباز بیان داشت:یک گروه کسانی هستند که از نظر سیاسی با این مسئله مخالف اند. یک گروهی هم از بعد اقتصادی با این موضوع مخالف هستند. آنهایی که از بعد اقتصادی با این قضیه مشکل دارند آنهایی هستند که میل شان بر تحریم است .یعنی اگر تحریم برداشته شود و کشور حالت عادی پیدا کند،دیگر ثروت ها سرازیر جیب آنها نخواد شد. آنها حاضرند جیب شان رونق پیدا کند ولی کشور روز به روز عقب افتاده تر شود. بنابراین تلاش می کنند که ماجرای انرژی هسته ای و مذاکرات به نتیجه نرسد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس هشتم گفت: گروهی دیگر هستند که منافع سیاسی آنها در این مسئله است. می دانند اگر دولت بتواند مسئله انرژی هسته ای را به دست بگیرد، فردا در انتحابات مجلس حرف دولت و حامیان آن از یک مقام بالایی برخوردار خواهد بود و در میان مردم مخاطبین فراوانی پیدا می کند و طرفداران دولت و مذاکرات از محبوبیت بالایی برخوردار می شوند که این محبوبیت زمینه را برای به دست آوردن کرسی های مجلس فراهم می کند.

خباز در ادامه سخنان خود به حاشیه سازی های اخیر علیه دولت در مراسم تشیع شهدا و مراسم افطاری دولت اشاره کرد و گفت: این دو گروه با هدف غیر منطقی، غیر شرعی و غیر قانونی علیه دولت و مذاکرات هسته ای ، حاشیه سازی های خود را آغاز کردند. همه مشاهده کردیم که حرکت خودجوش مردمی آن هم در فضای عطرآگین به وجود آمده از خون شهدای 175 غواص متاسفانه باز با شعار ها و حرف های نامربوط علیه مذاکرات هسته ای و دولت به خون شهدا خیانت کردند. یعنی برای رسیدن به اهدافشان از هر ابزاری استفاده می کنند و اصلا هیچ ابایی ندارند.

وی افزود: اگرچه مقام معظم رهبری در آخرین جلسه خود، بالا ترین تعبیر ها را در حمایت از دولت به کار بردند، اما باز هم دست از این کار نکشیدند. رهبری امسال را به دلیل بحث های انرژی هسته ای و اقتصادی مهمی که گریبان کشور را گرفته است، سال همزبانی و همدلی ملت و دولت نامگذاری کردند، اما این را هم نادیده گرفتند.

خباز در پایان سخنان خود بیان کرد:این حاشیه سازان می خواهند دولت را از کار اصلی اش که پیگیری امور کشور و مردم است دور کند ولی خوشبختانه دولت تا به حال وارد این حاشیه ها نشده و امیدواریم کارش را با صلابت پیش ببرد .

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها