کد خبر: 458194
تاریخ انتشار :

تودیع و معارفه مدیران مخابرات و همراه اول برگزار شد+عکس

تودیع و معارفه مدیران مخابرات و همراه اول برگزار شد+عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل، رییس، نایب رییس، اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار امروز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه ۱۳۹۶ در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
به گزارش نامه نیوز، رئیس جدید هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در این مراسم با بیان اینکه برنامه جدیدی ندارم که اعلام کنم گفت که قرار است تا طبق برنامه قبلی‌ها در این مجموعه کار کنم.
مهدی صفری ضمن ذکر پیشینه‌ای از سابقه فعالیت مخابراتی خود تاکید کرد: من خود یک مخابراتی هستم که حالا دوباره فرصتی برای انجام خدمت برای من پیش آمده است. من برنامه جدیدی ندارم که اعلام کنم. ما طبق برنامه‌ای که قبلی‌ها داشته‌اند پیش می رویم اما چنانچه در ادامه احساس کنیم نیاز به اعمال تغییراتی هست حتما آن موقع تغییرات را آغاز می کنیم.
وی با بیان اینکه از طریق کانال‌هایی سعی می‌کنیم تا مشکل ارزی را در مخابرات حل کنیم اظهار کرد: برخی‌ها گفته‌اند من اصلا اسم مخابرات را هم نشنیده‌ام! من می خواهم بگویم بله شنیده‌ام؛ رشته کارشناسی من مهندسی مخابرات بوده، کارشناسی ارشد من مهندسی مخابرات و دکترای من هم همین رشته بوده است.
برات قنبری - رییس سابق هیات مدیره شرکت مخابرات - نیز با بیان این‌که مجید صدری از اولین همکاران ما در مخابرات بودند، گفت: ایشان اولین نفری بود که بین وزارت ارتباطات و وزارت اطلاعات برای توسعه دیتا وساطت کردند.
وی همچنین با اشاره به کاهش میانگین سنی مدیران شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: آقای مهندس فرهنگ به عنوان مدیرعامل جدید اپراتور اول جوان‌ترین عضو این مجموعه هستند که متولد ۱۳۵۶ هستند. در کل میانگین سنی مدیران شرکت مخابرات حدود پنج سال کاهش یافته است.
او با اشاره به اینکه مجموعه مخابرات ایران و همراه اول بیش از ۶۵ درصد سهم بازار ICT را به خود اختصاص داده است، گفت: حضور هیات مدیره جدید و ادامه مسیر رهنگاشت و یکپارچگی مجموعه شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار با ارائه خدمات یکپارچه دیجیتال در کشور معنای دوباره خواهد بخشید.
وی افزود: مرحله سوم همگرایی ثابت و سیار و تحقق اقتصاد دیجیتال به جز با همراهی تمام دست اندرکاران حوزه مخابرات و ICT کشور محقق نخواهد شد.
قنبری با اشاره به انباشت تجربه و مدیرجدید هیئت مدیره مخابرات ایران و ارتباطات سیار تصریح کرد: افزایش تراز ارزی بخش ICT کشور، از مهمترین سرفصل های مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه ششم توسعه است.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها