کد خبر: 618650
تاریخ انتشار :

اصلاح‌طلبان احتمالا نامزد اجماعی ندارند

فردا/ مقرر شده است که کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان قبل از بررسی صلاحیت‌ها از سوی جبهه اصلاحات ایران اعلام شود.

اصلاح‌طلبان احتمالا نامزد اجماعی ندارند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نام‌نویسی از نامزدهای ریاست جمهوری تا پایان شنبه 25 اردیبهشت ادامه دارد. بعد از کار به شورای نگهبان سپرده شده و معلوم خواهد شد که کدام یک از داوطلبان اجازه حضور در رقابت‌ها را پیدا خواهند کرد. 

باید منتظر ماند و دید که هر کدام از جریان‌های سیاسی نیز کدام نامزد را به عنوان گزینه اجماعی انتخاب می‌کنند یا اینکه اصلا به اجماع می‌رسند یا خیر.

اصلاح‌طلبان که چندی است کار را با سازوکار انتخاباتی جدید خود کلید زده‌اند، می‌گویند که قبل از اعلام نظر شورای نگهبان به تصمیم نهایی در این باره می‌رسند.

شاهد آنکه «عرب سرخی» عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت به «تسنیم» می‌گوید: مقرر شده است که  کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان قبل از بررسی صلاحیت‌ها از سوی جبهه اصلاحات ایران اعلام شود.

به گفته او، «اگر گزینه نهایی اصلاح‌طلبان از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار نگیرد در این صورت اصلاح‌طلبان کاندیدای اجماعی برای انتخابات نخواهند داشت.»

با درنظر گرفتن شرایط در این جبهه سیاسی و احتمال رد صلاحیت شاخص‌ترین گزینه‌هایشان از جمله تاجزاده که سابقه زندان دارد، باید این احتمال را در نظر گرفت که آنها در نهایت نامزد اجماعی نداشته باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها