کد خبر: 618804
تاریخ انتشار :

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با «نامه‌نیوز»:

دولت لاریجانی هیچ نسبتی با دولت روحانی نخواهد داشت

منصور حقیقت‌پور گفت: تردیدی نیست که بخش‌هایی از اصولگرایان، بخش‌هایی از اصلاح‌طلبان و نیروهای مستقل از آقای لاریجانی حمایت می‌کنند.

دولت لاریجانی هیچ نسبتی با دولت روحانی نخواهد داشت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: علی لاریجانی در انتخابات ثبت نام کرد تا دیگر پایانی باشد بر گمانه‌زنی‌ها. حالا اما باید دید که نامزد شدن لاریجانی چه تأثیری در فضای انتخابات دارد و آیا بخش‌هایی از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان بر او اجماع می‌کنند؟

منصور حقیقت‌پور، مشاور علی لاریجانی در زمان مجلس دهم، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «من امروز را روز مبارکی می‌دانم زیرا مردم به سبب ثبت نام برخی شخصیت‌ها مانند آیت‌الله رئیسی و دکتر لاریجانی می‌توانند به بهترین شکل از حق انتخاب‌کردن استفاده کنند».

او ادامه داد: «آقای لاریجانی با برنامه‌ای مدون پا به میدان انتخابات گذاشته است و حتما می‌تواند منشأ اتفاقات مهمی باشد».

این فعال سیاسی درباره حضور سید ابراهیم رئیسی هم بیان کرد: «آقای رئیسی برادر خوب ماست و ایشان هم حتما برنامه‌های خوبی دارند و باید صبر کنیم و ببینیم که مردم به کدام یک از افراد و البته به کدام یک از برنامه‌ها رأی خواهند داد».

او در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان دولت احتمالی لاریجانی را ادامه دولت روحانی دانست، اظهار کرد: «حتما این طور نیست و قویا عرض می‌کنم که دولت آقای لاریجانی در هیچ ابعادی هیچ نسبتی با دولت آقای روحانی نخواهد داشت. او با برنامه جلو خواهد رفت و برخلاف دولت فعلی دارای نشاط، انقلابی‌گری و جوانی خواهد بود».

او در پایان درباره احتمال اجماع بخش‌هایی از اصولگرایان بر لاریجانی گفت: «اصولگرایی یک حزب مشخص نیست که بتوان گفت چه تصمیمی می‌گیرد. در جبهه اصولگرایی گرایش‌های مختلف سیاسی وجود دارد؛ بنابراین نمی‌شود گفت همه اصولگرایان بر چه فردی اجماع می‌کنند اما تردیدی نیست که بخش‌هایی از اصولگرایان، بخش‌هایی از اصلاح‌طلبان و نیروهای مستقل از آقای لاریجانی حمایت می‌کنند».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها