کد خبر: 618847
تاریخ انتشار :

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با «نامه‌نیوز»:

محسن رضایی به نفع رئیسی کنار نمی‌رود

فعال سیاسی نزدیک به محسن رضایی گفت: آقای رضایی حرف هایی برای گفتن دارد و اگر ائتلافی در انتخابات شکل بگیرد او با توجه به آرای گذشته خود شانس خوبی برای پیروزی دارد.

محسن رضایی به نفع رئیسی کنار نمی‌رود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسین کنعانی مقدم درباره کاندیداتوری محسن رضایی به نامه نیوز گفت: برخی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حضور نامزد می شوند تا از فرصت 20 روزها تبلیغات و حضور در صداوسیما استفاده و طرح ها و برنامه های شان را در حوزه های مختلف تشریح کنند.

وی افزود: جریان انقلابی و اصولگرا روی حمایت از آقای رئیسی اجماع دارند و با حضور ایشان، بعید می دانم رقیبی از جریان اصولگرایی وجود داشته باشد. البته آقای رضایی حرف هایی برای گفتن دارد و اگر ائتلافی در انتخابات شکل بگیرد او با توجه به آرای گذشته خود شانس خوبی برای پیروزی دارد.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: باید منتظر باشیم ببنیم چه کسانی تأییدصلاحیت می شوند و رقابت ها به چه سمتی خواهد رفت. قطعا جریان اصولگرایی و انقلابی دست به یک ائتلاف سراسری نزنند ممکن است دچار ریزش آرا شوند و نتوانند در انتخابات پیروز قطعی باشند.

وی درباره کنارگیری محسن رضایی به نفع سیدابراهیم رئیسی ادامه داد: تجربه ای که من از آقای رضایی دارم به نظر می رسد که ایشان کنار نخواهد رفت.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به تقویت شدن آرای 4 میلیونی محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بیان کرد: شرایط ایشان نسبت به قبل خیلی بهتر شده و ممکن است این آرا افزایش پیدا کند. البته بستگی دارد رقبای ایشان در انتخابات چه کسانی باشند.

وی افزود: اگر کاندیداهای نظامی که در انتخابات حضور دارند ائتلاف کنند و به نفع آقای رضایی کنار بروند آقای رضایی سبد رأی خوبی خواهد داشت و این دوره از آقای لاریجانی بیشتر رأی می آورد.

کنعانی مقدم گفت: با توجه به اینکه انتخاباتی با اکثریت آرا خواهیم داشت، معتقدم این دوره انتخابات دو مرحله ای خواهد شد و از بین آقایان رئیسی و رضایی یک نفر و از بین آقایان لاریجانی و جهانگیری یک نفر به مرحله دوم راه پیدا می کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها