کد خبر: 620355
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه نیوز با محمد باقری‌بناب؛

رقابت بین رضایی و رئیسی دوقطبی نمی‌شود/ رضایی کنار رود

عضو فراکسیون اکثریت مجلس گفت: آقای رضایی بهتر است انصراف دهد چون او پای ثابت همه ادوار انتخابات ریاست جمهوری است اگر هم واقعا می خواهد کمک کند برنامه هایش را به آقای رئیسی بدهد و اگر تیم آقای رئیسی آن برنامه ها را به لحاظ کارشناسی قبول کرد، حتما آنها را به اجرا درمی آورد.

رقابت بین رضایی و رئیسی دوقطبی نمی‌شود/ رضایی کنار رود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: این روزها نامزدها در حال عرضه برنامه های خود به مردم هستند. گرچه سیدابراهیم رئیسی در نظرسنجی ها با فاصله زیادی از سایر نامزدها پیشتاز است اما محسن رضایی ناامید نیست و سعی دارد با ارائه برنامه های مختلف نظر مردم را به خود جلب کند. برخی معتقدند احتمال دارد انتخابات بین محسن رضایی و سیدابراهیم رئیسی دوقطبی شود.

حجت الاسلام محمد باقری بناب در گفتگو با نامه نیوز درباره دوقطبی شدن انتخابات بین محسن رضایی و سیدابراهیم رئیسی گفت: آقای رئیسی رئیس جمهور آینده ایران است و سایر نامزدها با دادن وعده های غیرعملی همچون افزایش میزان یارانه نقدی خیلی خودشان را به زحمت نیاندازند چون نه تنها فریب است بلکه موجب دلسردی مردم می شود.

وی افزود: الان فضای تبلیغات انتخاباتی باید به شکلی باشد که مثلا نامزدها بگویند «دولت روحانی در 8 سال 100 کیلومتر آزادراه ساخته و ما در 4 سال 100 کیلومتر دیگر به آزادراه های کشور اضافه می کنیم» در واقع نباید با دادن وعده های غیرواقعی سطح توقع مردم را بالا برد و آنها را فریب داد. اینها شیوه های پوپولیستی بود که احمدی نژاد راه انداخت و کشور را به هم ریخت.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس یادآور شد: اگر در کشور پول هست باید صرف عمران و آبادانی شود، نه آنکه گداپروری کرد و به وسعت ایران کمیته امداد درست کرد. در واقع معتقدم پیگیری رویکردهای پوپولیستی نباید برای کاندیداها مایه افتخار باشد.

وی با بیان اینکه انتخابات بین رضایی و رئیسی دوقطبی نمی شود، افزود: به هیچ وجه هم امکان ندارد فضای دوقطبی در انتخابات ریاست جمهوری شکل بگیرد چون مردم شکل گیری چنین فضایی را قبول نمی کنند بنابراین همه باید کمک کنند تا آقای رئیسی با رأی بالا رئیس جمهور شود.

فعال سیاسی اصولگرا و انقلابی در توصیه ای به محسن رضایی گفت: آقای رضایی بهتر است انصراف دهد چون او پای ثابت همه ادوار انتخابات ریاست جمهوری است اگر هم واقعا می خواهد کمک کند برنامه هایش را به آقای رئیسی بدهد و اگر تیم آقای رئیسی آن برنامه ها را به لحاظ کارشناسی قبول کرد، حتما آنها را به اجرا درمی آورد. وعده دادن یارانه 450 هزارتومان به هر فرد، مسئله تازه ای نیست، از دوره احمدی نژاد شروع شد و مردم نیز می دانند با دادن این یارانه چه اتفاقی می افتد. 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها