کد خبر: 620512
تاریخ انتشار :

ورود مهر علیزاده به موضوع مدیریت بورس

مهر/ نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بورس بازار خوبی است و مردم باید بیایند و مشارکت کنند اما مدیریت بورس باید مستقل و کارشناسی باشد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محسن مهر علیزاده در گفتگو با رادیو اقتصاد در رابطه با بورس ایران و تنش‌های یک سال گذشته در این بازار،گفت: بورس، بازار مورد نیازی است و می‌توان از این طریق نقدینگی جامعه را به سمت توسعه و تولید، هدایت کرد. اما نباید از بیرون در بورس دخالت کرد. بورس بازار است و باید به شکلی طبیعی رشد کند.
وی در مورد عوارض دخالت دولت در بورس، افزود: در بورس، رقابتی مشخص در جریان است و دولت با هر مداخله‌ای ضرر و زیان وحشتناکی به بورس می‌زند. دولت در فروردین ۹۹ مداخله‌ای ناروا در بورس کشور داشت. منظور از دولت، شرکت‌های بزرگ دولتی و سهامداران حقوقی هستند که ظلم بزرگی به مردم کردند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ورشکستگی گسترده دهه گذشته بورس آمریکا، گفت: در شرایط ورشکستگی گسترده بورس آمریکا دولت نخست اوباما با تزریق پول وارد بورس شد تا از ورشکستگی جلوگیری کند. اینجا دولت وارد می‌شود تا ورشکسته کند.
وی در پایان بر لزوم فعالیت بورس کشور تاکید کرد و افزود: بورس بازار خوبی است و مردم باید بیایند و مشارکت کنند اما مدیریت بورس باید مستقل و کارشناسی باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها