کد خبر: 620797
تاریخ انتشار :

کمیته شوراها و شهرداری‌های ستاد حجت الاسلام رییسی آغاز به کار کرد

ایرنا/ کمیته شوراها و شهرداری‌های ستاد سید ابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز به کار کرد.

کمیته شوراها و شهرداری‌های ستاد حجت الاسلام رییسی آغاز به کار کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

با حضور مهدی چمران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امیرآبادی معاون اقشار ستاد رئیسی، جوکار و رشیدی رییس و عضو کمیسیون شوراهای مجلس، آرامی نایب رییس کمیسیون عمران، راشدی رییس کمیته شوراها و شهرداری‌های ستاد رئیسی و جمعی از فرهیختگان، اساتید، فعالین اجتماعی برگزار شد.

 رییس سابق شورای شهر تهران در این نشست با بیان اینکه امروز ناکارآمدی و عدم خلوص ما را شرمنده کرده، اظهار کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه نه از روی احساسات هدف اصلی ماست.

وی افزود: رییس جمهوری باید هماهنگ کننده قوی باشد نه لزوما یک اقتصاددان یا سیاستمدار صرف و باید تیم‌های قوی در تمام زمینه‌ها داشته باشد.

چمران اظهار داشت: فساد را باید از ریشه قطع کرد اگرچه با فراگیری آن بازداشت‌ و برخورد لازم است، امروز فساد باعث اقدامات فراقانونی شده تا حدی که رهبری ورود کرده اند، همه باید تلاش کنیم و اصل کار بر جهاد است ضمن اینکه سازماندهی و نظم مهم است.

رییسی می تواند ما را از شرایط حاضر نجات دهد

وی با بیان اینکه دعوت مردم به حضور پای صندوق با زبان نرم و انتخاب بهترین گزینه باید هدف باشد، تصریح کرد: رئیسی با رأی بالا و ارزنده می‌تواند به عنوان بزرگ قوم انتخاب شود و همه ما را از شرایط حاضر نجات دهد.

چمران ادامه داد: انتخابات شوراها هم مهم است چرا که اولین محل ارتباط مردم در جامعه با شوراها و شهرداری است تا روز آخر که کفن و دفن ما باز با شهرداری است.

 در سال‌های ۹۲ و ۹۶ به فضای مجازی باختیم

همچنین در این جلسه راشدی رییس کمیته شوراها و شهرداری‌های ستاد رئیسی با بیان اینکه در انتخابات امسال هر عضو شورای شهر و روستا یک ستاد برای رئیسی است، گفت: کار باید بسیجی و جهادی باشد با تمرکز بر فضای مجازی، متأسفانه در سال ۹۲ و ۹۶ به فضای مجازی باختیم.

امیرآبادی معاون اقشار ستاد مرکزی رییسی هم با بیان اینکه امروز محبوب ترین فرد پس از رهبر انقلاب رییسی هستند و قطعا مورد غضب دشمنان هستند، اظهار داشت: در دور قبل با ناجوانمردی و دروغ به رییسی تهمت‌های ناروا زدند رییسی در تمامی زمینه‌ها برنامه دارد مخالفان ایشان بحث های حاشیه ای را اولویت می دادند نه مشکلات اصلی مانند معیشت را.

وی خاطرنشان کرد: به رغم تبلیغات سوء، حجت الاسلام رییسی از ظرفیت همه مردم کشور بهره خواهد برد قطعاً از ظرفیت های همه کشورها هم با تعامل سازنده استقبال خواهند کرد در این روزها رفتار خوب و صمیمی بازاریان با رییسی با وجود همه مشکلات کسب و کار، ما را به یاد اوایل انقلاب انداخت.

همچنین در این نشست رییس کمیسیون شوراها گفت: امروز هدف همه ما مشترک است شوراها شبکه گسترده منتخبین مردم در کل کشور هستند ما آمدیم برای نجات مردم و کشور تلاش کنیم آن هم در سایه یک انسان ارزشمند و با تجربه. رییسی پیرو فرمایش رهبر انقلاب در آستان قدس فعالیت‌های گسترده ای در حوزه های جهادی، محرومیت زدایی، اشتغالزایی و ساخت مسکن تا رسیدن کشور به تراز انقلاب انجام دادند.

جوکار افزود: ایشان در قوه قضاییه هم تحول بزرگی در حوزه فسادستیزی انجام دادند، واحدهای تعطیل شده را راه انداختند، مشکلات امروز ما در قوه مجریه است از جمله بیکاری و کاهش ارزش پول ملی و فساد مالی که با تیم قوی رییس جمهور آینده حل خواهد شد.

وی اظهار داشت: متاسفانه کرونا بهانه ای شده تا دولتمردان در اتاق‌های شیشه ای خود بمانند بهترین گزینه برای نجات کشور در این دوران، رئیسی است و داشتن خلوص نیت مانند زمان جنگ تحمیلی گام اول پیروزی است.

 مراقب باشیم نفوذی‌ها باعث ریزش آرای رییسی نشوند

رشیدی عضو کمیسیون شوراهای مجلس هم گفت: از ابتدا در تمام نظرسنجی‌ها رییسی پیشتاز بوده و هستند باید مراقب بود برخی افراد با طمع پست و مقام، فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند که می‌توان گفت نفوذی اند و باعث ریزش آرا خواهند شد. نکته مهم دیگر رسیدگی و توجه به جوانان و نوجوانانی است که نباید با خط کشی‌ها از خود برانیم انشاءالله با نگاه مخلصانه ۱۶ میلیون رای سابق رییسی را به ۲۶میلیون می‌رسانیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها