کد خبر: 620820
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

در دیدار مهرعلیزاده و خاتمی چه گذشته؟

محمدعلی ابطحی گفته که اولا خاتمی با خود مهرعلیزاده ملاقات کرده و نه فرستاده او. دوما برخلاف شایعات برخورد تندی با او نداشته است.

در دیدار مهرعلیزاده و خاتمی چه گذشته؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاسی / ویژه انتخابات – سرمایه اجتماعی اصلا‌ح‌طلبان به شدت ریزش یافته و این موضوعی نیست که قابل انکار باشد. به اعتراف بسیاری از سیاسیون در جبهه اصلاح‌طلبی وضعیت دیگر طوری نیست که بدنه اجتماعی آنان چشم بسته به یک لیست رای دهد و به سادگی زیر بار هر انتخابی برود. حنای بزرگان اصلاحات نیز مثل قبل رای ندارد و «تکرار» کاری از پیش نمی‌برد.

با همه این احوال امید دو گزینه اصلاح‌طلب در انتخابات 1400 به جلب نظر همین افراد و حمایت‌هایی به سیاق قبل است! برای همین هم می‌شنویم که مهرعلیزاده برای بهزاد نبوی نامه می‌نویسد و به دیدار خاتمی می‌رود. یا همتی که اصرار به ملاقات به خاتمی دارد.

اثربخشی حمایت خاتمی یا جبهه اصلاحات از این دو کاندیدا بحث مفصلی است اما مساله فعلی آن است که این‌ها اصلا موفق به جلب حمایت مورد نظر خود می‌شوند یا خیر؟ به نظر می‌رسد که راه ساده‌ای هم پیش رو نداشته باشند. شاهدش اظهارات دیروز محمود صادقی درباره اختلافات اصلاح‌طلب برای دعوت از مهرعلیزاده وهمتی به جبهه و اخذ برنامه.  شاهد دیگر نیز زمزمه‌ها و شایعاتی که درباره برخورد تند خاتمی با فرستاده مهرعلیزاده به گوش می‌رسید

البته انگار این خبر صحت نداشته است. آنطور که «اعتماد» در شماره امروز خود به نقل از محمدعلی ابطحی نوشته است «خاتمی اولا با شخص مهرعلیزاده دیدار کرده، نه فرستاده او و ثانیا در این دیدار هیچ برخورد تندی نیز صورت نگرفته است.»

این چهره نزدیک به خاتمی این را هم گفته ناصر همتی درصدد ملاقات با خاتمی است و قول و قرارهایی نیز در این باره گذاشته شده است. ابطحی دیروز در اتاق «خبر پارتی» در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس گفت که می‌داند قرار بر آن بوده که دیداری صورت بگیرد. او روز گذشته و امروز را یکی از 2 زمان درنظر گرفته شده برای دیدار همتی با خاتمی عنوان کرده اما هنوز از نتیجه این جلسات جزییاتی منتشر نشده و بررسی‌ها در جبهه اصلاحات ایران نیز در جریان است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها