کد خبر: 621305
تاریخ انتشار :

اختصاصی نامه نیوز / ارزیابی مناظره اول؛

شهربانو امانی: سطح مناظره نازل بود

شهربانو امانی گفت: این مناظره نشان داد که آرایش سیاسی در این انتخابات 5 به 1 است.

شهربانو امانی: سطح مناظره نازل بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاسی / ویژه انتخابات – مناظره اول برگزار شد و تاثیر خود را نیز بر نظرسنجی‌ها گذاشت. نظر فعالان سیاسی و طبقه نخبگان را اما باید در میان مصاحبه‌ها و اظهارنظرها جست.

مثلا شهربانو امانی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با «نامه نیوز» از کیفیت و سطح مناظره انتقاد می‌کند. او می‌گوید: «همان طور که سطح کاندیداها نازل شده، سطح مناظره نیز به نسبت ادوار قبلی پایین آمده است.»

این عضو شورای شهر تهران اما در ادامه بیشتر از صدا و سیما گلایه دارد. او با اشاره به اینکه «رسانه ملی از بدو ورود نامزدها و پخش مستقیم برنامه بی‌عدالتی را شروع کرد» گفت: « یک مورد اشتباه  مدیرکل روابط عمومی بود آقای همتی هم تذکر داد.نکته دیگر اینکه قاب سیما ملی کاملا مردانه است. همان طور که همه نامزدها مرد بودند، مجری و عوامل برنامه نیز همه مرد بودند. به اضافه اینکه در تنفسی که اعلام کردند، سرود یاران خراسانی پخش شد که این همه یک بی‌عدالتی بود».

امانی همچنین گفت: از آنجایی که سطح برنامه پایین بود و به خاطر پرسش‌هایی که در ذهن جامعه وجود دارد و اطمینانی که به رای آوری نامزد مورد نظر خود حتی در یک انتخابات حداقلی ندارند، بعد از این ردصلاحیت‌های گسترده، مناظره‌ای ترتیب داند که اشتیاقی در مردم قهر کرده با صندوق رای ایجاد نمی‌کند. یک مناظره کاملا معمولی که حتی می‌توان گفت توهین به شعور ملت است».

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب به بی‌اعتمادی موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: «سطح بی‌اعتمادی به حدی است که شماره صندلی از یک گلدان، سوال از دیگری درآمد و سوال به دوربین نشان داده می‌شد».

امانی همچنین گفت: « این مناظره نشان داد که آرایش سیاسی در این انتخابات 5 به 1 است».

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم در این انتخابات حداقلی میدان را به آریش دهندگان این صحنه واگذار نکنند.

 

  • محمدی ارسالی در

    خانم امانی ۱به ۵ نبودند همانطور که آقای زاکانی جواب آقای همتی رو دادند فرمودن ۱به ۸۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها