کد خبر: 621301
تاریخ انتشار :

اختصاصی نامه نیوز/ ارزیابی مناظره اول ؛

جلالی‌زاده : فقط محسن رضایی حرف برای گفتن داشت

جلالی‌زاده گفت: به نظر من این مناظره کاندیداها را بیشتر تضعیف کرد تا تقویت.

جلالی‌زاده : فقط محسن رضایی حرف برای گفتن داشت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاسی/ ویژه انتخابات – اولین مناظره انتخاباتی برگزار شد و فعالان سیاسی با در نظر گرفتن آنچه که نامزدهای محترم در این برنامه چند ساعته گفتند، واکنش‌هایی نشان داده و ارزیابی خود را از نامزدها مطرح کردند.

جلال جلالی‌زاده، عضو حزب اتحاد در گفت‌وگویی با «نامه‌نیوز» درباره مناظره امروز، آن را به «مچ‌گیری» تشبیه کرد و گفت: « نامزدها به جای ارائه راهکار و شعارهای امیدبخشی که مردم را دلگرم کند، تلاش کردند که نقاط ضعف خانوادگی، اداری و سوابق یکدیگر را افشا کنند.»

وی افزود: «اینگونه مناظرات به خاطر حذف رقیب از صحنه بود و به نظر من فقط محسن رضایی بود که حرف از به کاری زنان در کابینه، اهل سنت و حل مشکلات مردم داشت. سایرین یا به سوابق خود اشاره و یا طرف مقابل را تخطئه می‌کردند.»

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: «هیچ کدام حرف تازه ای نداشتند و نشان دادند که در قد و قامت ریاست جمهوری نیستند.»

جلالی زاده تاکید کرد: «متاسفانه رد صلاحیت‌های شورای نگهبان که موجب این وضعیت است، قبل از همه موجب خسارت و آسیب به مردم بود.»

این نماینده پیشین مجلس گفت: «به هر صورت مردم منتظر هستند که از نظر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وعده های قابل اجرایی بدهند. مثلا محسن رضایی بحث استفاده از استانداران بومی را مطرح کرد که قطعا با استقبال مواجه می‌شد. یا به مساله اهل سنت اشاره کرد که هیچ کاندیدای دیگری جرات نکرد اسم آنان را ببرد»

وی ضمن ابراز امیدوار به اینکه «مناظرات بعدی شفاف‌تر ، واضح‌تر و عالمانه تر باشد» گفت: «همه نقاط ضعفی دارند و هیچ انسانی هم بدون ضعف نیست اما در شرایط فعلی کاندیدا باید حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد و تهدید به بگیر و ببند، تخطئه دولت قبل و ... در شان کاندیداها نبود و امیدوارم که کاندیداها در مناظرات بعدی هم معضلات و مشکلات را بیان کنند و هم راهکارها را برای گشودن گره‌های کور بیان کند.»

جلالی‌زاده در پایان گفت: «به نظر من این مناظره کاندیداها را بیشتر تضعیف کرد تا تقویت».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها