کد خبر: 621309
تاریخ انتشار :

اختصاصی نامه نیوز / ارزیابی مناظره اول؛

امیررضا واعظ آشیانی: برای همتی متأسفم

امیررضا واعظ آشتیانی گفت: من برای آقای همتی متأسفم که حرفی برای گفتن نداشت و مانند هم‌حزبی‌هایش در کارگزاران مدام سعی می‌کرد با حاشیه‌سازی افکار عمومی را منحرف و تحریم کند.

امیررضا واعظ آشیانی: برای همتی متأسفم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: امروز نخستین مناظره انتخاباتی برگزار شد و نامزدها دیدگاه‌های اقتصادی خود را بیان کردند البته این مناظره بدون حاشیه هم نبود و بعضا پیش آمد که نامزدها علیه هم سخنان تندی را بیان کردند

امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا درباره مناظره انتخاباتی امروز به «نامه‌نیوز» گفت: «من برای آقای همتی متأسفم که حرفی برای گفتن نداشت و مانند هم‌حزبی‌هایش در کارگزاران مدام سعی می‌کرد با حاشیه‌سازی افکار عمومی را منحرف و تحریم کند».

او ادامه داد: «او به آقای رئیسی می‌گوید امان‌نامه بدهید که بعد از انتخابات به دلیل سخنانم بازداشت نشوم که آدم را به یاد سخن آقای روحانی در سال96 انداخت که گفت مردم اگر رقیب یعنی آقای رئیسی رأی بیاورد در خیابان‌ها بین زنان و مردان دیوار می‌کشند. این شیوه مناظره اخلاقی نیست».

این فعال سیاسی بیان کرد: «شیوه‌ای که همتی پیش گرفت نشان داد هیچ برنامه‌ای ندارد و مردم هم قضاوت خواهند کرد و فریب این جنجال‌ها و بداخلاقی‌ها نخواهند شد».

او در پایان درباره اینکه این مناظره چه‌قدر به مشارکت کمک می‌کند، گفت: «حتما کمک می‌کند و امیدوارم نامزدها هم در مسیر درستی پیش بروند و هر کسی رئیس‌جمهور هم شد در پایان دوره‌اش نگوید اختبار نداشتم».

  • ناشناس ارسالی در

    ما هم برای شما و کاندیداهای پوششی و سوپر پوششی شما متاسفیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها