کد خبر: 621629
تاریخ انتشار :

اختصاصی نامه نیوز / ارزیابی مناظره دوم؛

صوفی: مناظره بسیار سردی را شاهد بودیم

علی صوفی گفت: هیچ کدام از نامزدها به زیربناها و ریشه‌ها نمی‌پرداختند و همه، بحث‌های روبنایی می‌کردند.

صوفی: مناظره بسیار سردی را شاهد بودیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: مناظره دوم ریاست‌جمهوری هم برگزار شد و به نظر رسید که این مناظره نسبت به نوبت پیش قدری در فضایی آرام‌تر برگزار شد.

علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در تحلیل مناظره امروز به «نامه‌نیوز» گفت: «از نظر کلی فضای مناظره بسیار سرد بود. نامزدها یک سری حرف‌های کلی که می‌دانستند برای مردم جالب است در ذهن داشتند و همه سعی می‌کردند آنها را بیان کنند اما هیچ‌یک مبنایی بحث نمی‌کردند».

او ادامه داد: «هیچ کدام نامزدها به زیربناها و ریشه‌ها نمی‌پرداختند و همه، بحث‌های روبنایی می‌کردند. خب معلوم است که مردم مشکل معیشت دارند و گفتن صدباره این موضوع چه مشکلی را حل می‌کند؟ آنها باید بگویند که مشکل اصلی دقیقا در چیست و راه حل آن را بیان کنند».

این فعال سیاسی درباره مشکل مهم این روزهای کشور بیان کرد: «اگر از من بپرسید که مشکل همه‌چیز در چیست به راحتی می‌گویم ضایع‌شدن حق تعیین سرنوشت مردم اما نامزدها چه گفتند در این مناظره؟ یک سری حرف‌های کلی و روبنایی که هیچ نتیجه‌ای نداشت».

صوفی در پایان گفت: «نامزدهای اصلاح‌طلب به هر حال یک حرف‌هایی زدند که حرف‌های جبهه اصلاحات هم هست اما آنها هم حرف‌های اصلی را نزدند و اصلا آنها نامزدهای حداکثری ما نیستند. بنابراین جبهه اصلاحات در این دوره نمی‌تواند حرف‌های مردم را به گوش مردم برساند».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها