کد خبر: 622436
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه نیوز با محمد مهاجری؛

جلیلی می‌خواهد نتیجه 8سال زحمت برای دولت سایه را ببیند

یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: جلیلی می خواهد وزن خود را بداند و آن را به رخ جناح های سیاسی و شخص رئیس جمهور بکشد. البته این تنها دلیل نیست، او بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 دولت سایه تشکیل داد، 8 سال زحمت کشید و کلی هزینه کرد، حالا می خواهد ماحصل آن زحمت ها را ببیند.

جلیلی می‌خواهد نتیجه 8سال زحمت برای دولت سایه را ببیند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: از ستاد سعید جلیلی خبر می رسد که با وجود برخی فشارها او تصمیم دارد تا آخر در صحنه انتخابات بماند و کنار نرود.

محمد مهاجری در گفتگو با نامه نیوز درباره علت تصمیم سعید جلیلی برای ماندن در عرصه انتخابات ریاست جمهوری گفت: تحلیل آقای جلیلی آن است که آقای رئیسی 15 تا 16 میلیون رأی می آورد بنابراین انصراف یا عدم انصراف او تأثیری بر پیروزی قطعی آقای رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ندارد.

وی افزود: جلیلی می خواهد وزن خود را بداند و آن را به رخ جناح های سیاسی و شخص رئیس جمهور بکشد. البته این تنها دلیل نیست، او بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 دولت سایه تشکیل داد، 8 سال زحمت کشید و کلی هزینه کرد، حالا می خواهد ماحصل آن زحمت ها را ببیند.

این فعال مطبوعاتی بیان کرد: تبلیغات آقای جلیلی بیشتر محفلی یا از طریق فضای مجازی متعلق به خودشان است. خیلی به لحاظ محیطی فعالیتی در حوزه تبلیغات ندارند. حتی یک پوستر از آقای جلیلی در خیابان مشاهده نشده است. این نشان می دهد که او رویکرد متفاوتی را در این حوزه دنبال می کند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره جایگاه جلیلی در دولت سیدابراهیم رئیسی، اظهار کرد: قطعا آقای جلیلی در دولت آینده آقای رئیسی جایگاهی خواهد داشت چون اگر چنین جایگاهی را برایش درنظر نگیرند او دوباره یک دولت سایه تشکیل خواهد داد که قطعا مسئله مطلوبی برای آقای رئیسی نخواهد بود.

مهاجری درباره ارزیابی صحنه انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: فضای تبلیغات محیطی و مجازی انتخابات کاملا در دست آقای رئیسی است، من فکر می کنم در دو روز باقی مانده زمان تبلیغات حجم این تبلیغات به نفع آقای رئیسی بیشتر خواهد شد. علت آن است که رأی آوردن آقای رئیسی در انتخابات کاملا قابل توجیه باشد و حامیانش بگویند تبلیغات آقای رئیسی به اندازه کافی بود و مردم جذب همین تبلیغات شدند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها