کد خبر: 624313
تاریخ انتشار :

واکنش احمدی‌نژاد به طرح مجلس برای فضای مجازی

خبرآنلاین/محمود احمدی نژاد به طرح محدودسازی فضای مجازی واکنش نشان داد.

حجم ویدیو: 96.07M | مدت زمان ویدیو: 00:04:29 دانلود ویدیو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمود احمدی نژاد این روزها به مثابه قبل از انتخابات فعال است و اظهارنظر می کند.

او در جدیدترین اظهار نظر به طرح محدودسازی فضای مجازی که در مجلس پیگیری می شود واکنش نشان داد و گفت: در خبرها شنیدم، طرحی درست کردند که فضای مجازی را محدود کنند. اجازه تجمع که نمی دهید، مردم رسانه ای هم ندارند، در انتخابات هم که می آیند و حرفشان را با رای ندادن یا رای باطله و یا رای دادن می زنند، آن را هم گوش نمی کنید، حالا می خواهید فضای مجازی را هم ببندید!؟

وی گفت: شما کوچکترین حقی را برای مردم قائل نیستید و بعد انتظار دارید مردم برای شما اعتبار قائل باشند؟ خدا برای شما اعتبار قائل باشد؟ من نمی دانم این دستگاه ذهنی و این معادلات از کجا آمده است؟ اینها جزو القائات شیطانی نیست.

رئیس جمهور سابق گفت: من به شما بگویم که این طرح ها شکست خورده است. مگر می توانید با ۸۰ میلیون جمعیت مقابله کنید؟ این همه فیلتر کردید چه شد؟ خودتان از فیلترشکن استفاده می کنید و به فضاهایی می روید که خودتان فیلتر کرده اید! خنده دار است. آینده این خواهد شد. شما جلوی آن می ایستید؟ چرا؟ چون یک روزنه کوچکی است که مردم با استفاده از آن با هم درد دل می کنند، با هم اطلاعاتی را رد و بدل می کنند، از حقایق کشور باخبر می شوند؟

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها