کد خبر: 637682
تاریخ انتشار :

دوربین مداربسته برای شرکت چی بخرم؟

دوربین مداربسته برای شرکت ناظر خوبی بر عملکرد پرسنل و کارگران شرکت است و بر عملکرد کلی شرکت تاثیر مثبت دارد. علاوه بر این دوربین های مداربسته شرکت باید با توجه به محل نصب عملکرد های خاصی داشته باشند، به عنوان مثال: برای محیط های بسیار گرم شرکت از دوربین هایی استفاده شود که دمای بالا را تحمل کنند و یا برای قسمت بیرونی مانند درب بیرونی شرکت از پلاک خوان استفاده شود.

دوربین مداربسته برای شرکت چی بخرم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

انواع دوربین مداربسته در شرکت

از آن جایی که دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارند در این قسمت نمونه هایی از دوربین های مداربسته مناسب برای شرکت، ادارات، سازمان ها و به طور کلی محل کار را بر می شمریم و به اختصار توضیح می دهیم.

دوربین مداربسته بولت برای شرکت

دوربین مداربسته بولت نوعی دوربین مداربسته است که عملکرد بسیار خوبی در محیط اداری دارد. این دوربین مداربسته ظاهری باریک و لوله ای دارد. دوربین مداربسته بولت در محیط شرکت به صورت نا محدود قابل نصب می باشد. دیدن آن آسان نیست، بنابراین برای فضا هایی که نیاز به امنیت زیادی دارند بسیار مناسب است. علاوه بر این دوربین مداربسته بولت دارای IP 66 درجه است که آن را در برابر شرایط سخت آب و هوایی دارای مقاومت بالایی است.

دوربین مداربسته لامپی برای شرکت

دوربین های مداربسته لامپی یا لایت یکی از رایج ترین انواع دوربین های مداربسته هستند که نقش مهمی در مدیریت و نظارت بر رفت و آمد در شرکت را دارند و جمع آوری اطلاعات 360 درجه از محیط را فراهم می کنند. محفظه لامپ بسیار شبیه به لامپ های رشته ای نصب شده بر روی پایه لامپ است و به راحتی قابل تشخیص نیست. از آن جایی که تشخیص آن ها آسان نیست، این نوع دوربین برای محیط هایی که نیاز به امنیت بالایی دارند می توان گفت دوربین مداربسته ایده آلی به شمار می آید.

دوربین مداربسته  PTZبرای شرکت

دوربین مداربسته PTZ که بیشتر با نام دوربین مداربسته Speed ​​Trap شناخته می شود، یکی دیگر از مدل های مناسب برای مصارف شرکتی است. دوربین مداربسته اسپید تراپ یا اسپید دام برای فضای باز مناسب تر است. زیرا می تواند فضای بزرگی را پوشش دهد. زیرا چندین برابر یک دوربین معمولی ظرفیت پوشش دارد اما به دلیل عملکردهای اپتیک و زوم دیجیتال می تواند جزئیات بیشتری از چهره ها و اشیا را نمایش دهد، به همین دلیل می توانید از این مدل نیز در شرکت خود استفاده کنید.

1499

دوربین مداربسته  AHD برای شرکت

دوربین مداربسته AHD یکی از بهترین دوربین های آنالوگ برای ارسال تصاویر با استفاده از سیستم تلویزیون دیجیتال DTV می باشد. برخلاف سایر دوربین های آنالوگ، این گروه از دوربین های مداربسته می توانند با استفاده از سیستم کدگذاری AHD تصاویر با وضوح بالا را ارسال کنند.

دوربین های مداربسته AHD بر اساس وضوح تصویر و ظاهر به گروه های مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند. اطلاعات کامل تر در مورد انواع دوربین مداربسته در سایت CCTVSET موجود است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به این وب سایت می توانید مراجعه کنید.

دوربین مداربسته مخفی برای شرکت

در هر جامعه ای بخش هایی وجود دارند که امنیت در آن ها بیش از هر جای دیگری مهم و ضروری است و اقدامات امنیتی که ما برای این کار انجام می دهیم با سایر بخش ها متفاوت است. دوربین های مداربسته مخفی در محیط هایی با آداپتور، نور افکن و دتکتور دود نصب می شوند. این نوع دوربین مداربسته معمولا برای کنترل صندوق دار و .. استفاده می شود.

دوربین مداربسته تحت شبکه  ipبرای شرکت

این مدل دوربین مداربسته دارای سیستم عامل قابل اتصال به کامپیوتر و اینترنت می باشد و تمامی اطلاعات شما تحت نظارت اینترنت و شبکه منتقل می شود. وجود اینترنت و کار با آن، گرفتن تصاویر دیجیتالی از این دوربین را آسان کرده است. یکی از نکات جالب در مورد دوربین های مداربسته IP این است که امنیت این نوع دوربین ها بسیار بالاست. زیرا رمزگذاری شده است و همه نمی توانند به راحتی به اطلاعات ذخیره شده شما دسترسی پیدا کنند.

در ضمن از آن جایی که ساختار این دوربین فقط با اینترنت کار می کند، اگر در جای دیگری به اینترنت دسترسی داشته باشید و اطلاعات خود را وارد کنید، می توانید تصاویر دوربین مداربسته  را در اختیار داشته باشید. این نوع دوربین به دلیل امنیت بالا قیمت بیشتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته دارد که باعث استفاده از این دوربین در دفاتر امن و حساس تر شده است. البته هزینه نگهداری دوربین های مداربسته IP بسیار کم تر از سایرین است، پس نگران مبلغی که بابت آن پرداخت خواهید کرد، نباشید.

بهترین برند دوربین مداربسته برای شرکت

معمولا از برند های معروف در بخش شرکت استفاده می شود. بنابراین توصیه می شود برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و کاهش هزینه های آتی از یک برند معتبر استفاده کنید. زیرا برند های ناشناس و متفرقه ممکن است ارزان باشند اما در آینده مشکلات و آسیب های جبران ناپذیری را به همراه خواهند داشت.

اگر به دنبال برند های معتبر برای مجهز کرددن محیط شرکت خود هستید، برند های هایک ویژن، هیلوک و یونیارچ جزو پرفروش ترین برند های دوربین مداربسته  در جهان و ایران هستند. اگرچه این برند ها در سطح بین المللی شناخته شده هستند، اما قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن ها باعث شده تا مشتریان زیادی از سراسر کشور داشته باشند.

1500

مزایای نظارت دوربین مداربسته در شرکت

  • جلوگیری از سرقت: نصب دوربین های مداربسته کارخانه یک عامل بازدارنده است. دوربین مداربسته به شما کمک می کند تا دزد را شناسایی کرده و او را تحت پیگرد قانونی قرار دهید.
  • کنترل کیفیت: تکنولوژی دوربین های دیجیتال امکان کنترل کیفیت کار کارمندان از طریق نظارت تصویری را فراهم می کند.
  • نظارت از راه دور: NVR-DVR به شما این امکان را می دهد که تصاویر دوربین را در زمان واقعی از طریق اینترنت در هر مکان مشاهده کنید. نصب دوربین‌های مداربسته در شرکت، پرسنل امنیتی شما را راهنمایی می ‌کند تا در هنگام گشت‌ زنی، تصاویر دوربین را از طریق تلفن همراه خود مشاهده کنند و در نتیجه از شرکت شما به طور فعال‌ تری محافظت کنند.
  • ایمنی کار: سیستم‌های حفاظتی و نظارتی، مانند نصب دوربین‌ های مداربسته در نزدیکی ماشین ‌های خطرناک، برای کنترل فرآیندهای خودکار این ماشین‌ها ضروری است.
  • نظارت بر پرسنل ورودی و خروجی یا کنترل و نظارت بر کارکنان، بازرسی ورود و خروج

مکان مناسب نصب دوربین مداربسته در شرکت

یکی از اصلی ‌ترین و مهم‌ ترین کاربرد های نصب نظارت تصویری در شرکت ها، نظارت و نظارت دقیق بر تجهیزات و عملکرد صحیح کارکنان در تایم کاری است.

به همین دلیل دوربین های مداربسته شرکت باید با زاویه دید مناسب، به تعداد لازم و مدل های خاص نصب شوند تا پرسنل را به طور کامل پوشش دهند.

 از موارد مهم نصب دوربین مداربسته در شرکت می توان به نصب دوربین مداربسته در ورودی های درب شرکت اشاره کرد.

نظارت دقیق تر بر ورود و خروج کالا ها و افراد در این مناطق، محاسبه زمان کار کارکنان (تعداد زیاد کارکنان و مشتریان) دارای اولویت های ویژه می باشد.

تعداد دوربین های مداربسته مورد نیاز به محیط و اندازه و چیدمان داخلی بستگی دارد.

نصب دوربین های مداربسته در ساختمان های اداری شرکت از جمله واحد های مالی و منابع انسانی و ... از اولویت های ویژه این قبیل مجتمع ها می باشد.

سخن آخر

با مطالعه مقاله بالا از دوربین های مداربسته مناسب برای شرکت مطلع شدید، حالا می توانید مناسب ترین دوربین های مداربسته را برای شرکت خود تهیه کنید.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها