کد خبر: 637837
تاریخ انتشار :

هدایای تبلیغاتی نیاز حفظ بازار

خرید و سفارش هدایای تبلیغاتی از گذشته در میان انواع کسب و کارها به عنوان یکی از روش‌های موثر تبلیغاتی رواج داشته است. مراسم‌های مربوط به افتتاحیه شرکت‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی و شروع سال جدید بهترین بهانه‌ها برای سفارش هدایای تبلیغاتی به شمار می‌روند.

هدایای تبلیغاتی نیاز حفظ بازار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

اصفهان، سومین شهر بزرگ ایران، بستر فعالیت بیش از سه هزار تعاونی فعال و کسب و کارهای متعدد کوچک و بزرگ است. بی‌شک رقابت در این میدان برای هر برندی سخت بوده و به برنامه ریزی و استراتژی قوی نیاز دارد. از آنجایی که اهدای هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات است، کسب و کارها به دنبال بهترین شرکت چاپ و تولید هدایای تبلیغاتی هستند تا محصولی موثر، خاص و جدید را به عنوان هدیه به مشتریان و مخاطبین خود اهدا کنند.

چرا هدایای تبلیغاتی مهم هستند؟

هدایای تبلیغاتی به نوعی معرف و نماینده برندها در میان مردم هستند. انواع هدایا و محصولات تبلیغاتی دست به دست در میان مردم منتقل شده و نام و آوازه برندها را گسترش می‌دهند. به همین کسب و کارها با ظرافت و دقت بیشتری به انتخاب این هدایا می‌پردازند.

بی‌شک دریافت هدیه باعث ایجاد حس خوب و مثبت درون افراد می‌شود. به وضوح یک ایده خلاقانه، خاص یا کاربردی برای هدایای تبلیغاتی می‌تواند در ذهن مردم ماندگار شود. ماندگاری در ذهن، امتیازی مثبت برای برندها به شمار می‌رود و هدایای تبلیغاتی یکی از راه‌های رسیدن به امتیاز است.

مرسوم‌ترین هدایای تبلیغاتی در اصفهان چیست؟

از گذشته یکی از مرسوم‌ترین و پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی در اصفهان، انواع سررسید و سالنامه بود. سالنامه‌ها بسیار کاربردی، پرطرفدار و مقرون به صرفه هستند و قابلیت سفارشی سازی دارند.

پس از سررسید، تقویم رومیزی مقام دوم مرسوم‌ترین و متداول‌ترین هدایای تبلیغاتی در اصفهان را دارد. هر ساله پیش از آغاز سال نو، مردم به دنبال خرید انواع تقویم رومیزی، تقویم جیبی و دیواری سال جدید برای قرار دادن در منزل، محل کار و ادارات خود هستند. ضروری بودن تقویم رومیزی و ماندگاری ۳۶۵ روزه آن سبب شده است که از زمان قدیم کسب و کارهای مختلف تقویم رومیزی را به عنوان هدیه تبلیغاتی خود انتخاب کنند.

انواع سررسید 1401  و سالنامه تبلیغاتی

به طور کلی سررسید 1401  و سالنامه در انواع سررسید رقعی، سررسید اروپایی، سررسید وزیری، سررسید رحلی، سررسید خشتی، سررسید پالتویی و سررسید جیبی تهیه و تولید می‌شوند. هر یک از این موارد ذکر شده دارای ابعاد مخصوصی است که با توجه به کاربرد، مخاطبین هدف و مقدار هزینه مورد نظر انتخاب می‌شوند.

تنوع محصولات سررسید و سالنامه به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا با توجه هزینه در نظر گرفته شده، مخاطبین و نیازهای آن‌ها بهترین و مناسب‌ترین سررسید و سالنامه را انتخاب و خریداری کنند. انواع سررسید رقعی برای دانش آموزان، دانشجویان و افرادی که یادداشت‌های طولانی می‌نویسند مناسب است. سررسید اروپایی خوش‌دست و قابل حمل است و سررسید جیبی در ست تبلیغاتی کاربرد فراوان دارد. به این ترتیب هر سالنامه و سررسیدی در میان قشرهای مختلفی از جامعه پرطرفدار است.

1528

سفارش چاپ سررسید تبلیغاتی در اصفهان

از آنجایی که هدایای تبلیغاتی بازتاب و جلوه‌ای از کسب و کارها و برندها هستند، کیفیت آن‌ها نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. بی‌شک کسب و کارها به دنبال سفارش هدایای تبلیغاتی به خصوصی هستند تا بتوانند چهره خوبی از خود به نمایش بگذارند و اعتماد و وفاداری مردم را جذب کنند. به این ترتیب خرید و سفارش یک هدیه تبلیغاتی موثر به تجربه، دانش و مهارت نیاز دارد.

شرکت آوازه گستر با بیش از ده سال تجربه در چاپ سررسید و سالنامه و انواع هدایای تبلیغاتی در اصفهان مشغول فعالیت است. این شرکت همکاری با بیش از ۱۰۰ برند معتبر را در کارنامه خود دارد. آوازه گستر طی فعالیت خود با تولید انواع تقویم رومیزی 1401  ، سررسید و سالنامه، ست تبلیغاتی مدیریتی، بهترین هدایای تبلیغاتی خاص و جدید را در اختیار کسب و کارهای کوچک و بزرگ اصفهان و سایر نقاط کشور قرار داده است.

خلاقیت کلید موفقیت شماست

در این دنیای شلوغ و رنگارنگ، دیده شدن اصلی‌ترین مسئله برندها و کسب و کارها به شمار می‌رود. به وضوح اگر کسب و کاری فرصت معرفی خود به مردم را نداشته باشد، نمی‌تواند مخاطبین را به سمت خرید محصولات یا استفاده از خدمات خود تشویق کند. به همین دلیل به دست آوردن فرصتی برای جلب توجه مردم و ماندگاری در ذهن آن‌ها یکی از چالش‌های اساسی برندها محسوب می‌شود.

1529

 

یکی از موثرترین راه‌ها برای ماندگاری در ذهن مردم، استفاده از خلاقیت و ایده‌های نو است. ایده‌های جدید به سرعت جای خود را در ذهن مردم باز می‌کنند و نقل مجلس و سخن‌ها می‌شوند. به همین دلیل استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه راهی موثر برای تبلیغات به شمار می‌رود.

آوازه گستر یکی از خلاق‌ترین شرکت‌ها در زمینه چاپ و سفارش هدایای تبلیغاتی است. «تبلیغات بر مدار خلاقیت» اصلی‌ترین شعار این شرکت است. این شرکت با سفارشی سازی انواع هدایای تبلیغاتی، تقویم رومیزی و سررسید و سالنامه، راه را برای به کار بردن خلاقیت باز گذاشته است تا با ایده‌های نو و خلاقانه، برند شما را در ذهن‌ها ماندگار کند. ایده‌های جدید، طرح‌های خلاقانه و هدایای تبلیغاتی خاص تولید شده توسط شرکت آوازه گستر می‌تواند آوازه برند شما را در سراسر کشور گسترش دهد.

پدیدآورنده: شرکت آوازه گستر

03136269320

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها