کد خبر: 640382
تاریخ انتشار :

تلاش جهادی دولت برای رفع مشکلات/ مردم صبورانه دولتمردان را همراهی کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم دغدغه‌های فراوانی در بخش‌های مختلف دارند اما رفع مشکلات متراکم کنونی به صبر و شکیبایی نیاز دارد و نمی‌توان آن‌ها را در کوتاه‌مدت از دولت و مجلس مطالبه کرد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری شامگاه پنجشنبه در جمع اهالی شهرستان خانمیرزا در مسجد جامع المهدی(عج) شهر آلونی گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی با استفاده از توان گروه‌های مختلف برای رفع مشکلات مردم اهتمام دارند و در این راستا مسوولان تلاش جهادی دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: باید روند توسعه جهشی با استفاده از منابع دولتی، بخش خصوصی و بنیادهای ملی تسریع شود.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی و گسترش صنایع‌دستی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، مشاغل خانگی و توسعه کشاورزی جزو اولویت‌های اصلی مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

حیدری یادآور شد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری، کشاورزی، دامپروری و استفاده از تنوع آب و هوایی می‌تواند در ارتقای بخش اقتصاد اثرگذار باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این استان به‌ویژه شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا نسبت به ابتدای پیروزی دوران انقلاب اسلامی ایران پیشرفت و توسعه چشمگیری داشته اما هنوز به وضعیت مطلوب نیست.

وی گفت: مردم برای رفع مشکلات کنونی با مسوولان انقلابی دارای روحیه جهادی، دغدغه‌مند و پاک‌دست کمک و همراهی کنند تا مجلس و دولت انقلابی به موفقیت‌های مطلوب‌تری برسد.

حیدری تاکید کرد: مردم دغدغه‌های فراوانی در بخش‌های مختلف دارند اما رفع مشکلات متراکم کنونی به صبر و شکیبایی نیاز دارد و نمی‌توان آن را در کوتاه‌مدت از دولت و مجلس مطالبه کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها