کد خبر: 656220
تاریخ انتشار :

خرید ویلا یک سرمایه گذاری مطمئن

خرید ویلا یک سرمایه گذاری مطمئن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

                                        خرید ویلا یک سرمایه گذاری مطمئن

 

 

وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه کنونی به گونی است که ارزش پول نقد با گذر زمان کمتر می‌شود. همین مسئله بیشتر افراد را به سرمایه گذاری بجای نگهداری از پول نقد، وا داشته است. تصمیم شما چیست؟! قصد دارید با سرمایه خود چه کاری انجام دهید؟! اگر هنوز تصمیمی در این باره نگرفته اید، حتما روی گزینه خرید ویلا فکر کنید.

این روزها که هدف 90% افراد از خرید ویلا در شمال سرمایه گذاری است و حتی دلالان بازار مسکن و مشاورین املاک هم در نقاط مختلف شمال کشور اقدام به خرید ویلا می‌کنند، شک نکنید که پرسودترین سرمایه گذاری را با انجام این کار تجربه خواهید کرد.

اما خب این نکته را هم مد نظر داشته باشید که، خرید ویلا تنها در صورتی سودآور و مطمئن خواهد بود که طرف مقابل (فروشنده یا مشاور املاک) فردی قابل اعتمادی بوده و از سرشناسان این بازار باشد. متاسفانه در حال حاضر یافتن مشاور املاک مورد اعتماد که جانب دار مشتری باشد و متناسب با سرمایه وی مناسب‌ترین ملک را برای او پیدا کند، بسیار مشکل است.

برای شناخت بهترین مشاور املاک شمال کشور که جمعی از متخصصان این بازار را گردآوری کرده است، فقط کافیست چند دقیقه وقت صرف کنید و تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چرا خرید ویلا؟

افراد هنگام سرمایه گذاری به چند دسته تقسیم می‌شوند؛

  1. افرادی که در شهر خود ملک یا زمین خریداری می‌کنند.
  2. افرادی که ترجیح می‌دهند در بازار خودرو سرمایه گذاری کنند.
  3. افرادی که به سراغ خرید ویلا در شهرهای خوش آب و هوای کشور می‌روند.

گروهی از افراد نیز میان انتخاب یکی از 3 گزینه مذکور، مردد مانده و به دنبال انتخاب بهترین گزینه هستند.

تصور کنید شما به اندازه کافی سرمایه دارید، اگر با این مبلغ در شهر محل سکونت خودتان یک آپارتمان خریداری کنید چه سودی عایدتان می‌شود بجز این که آن را اجاره بدهید یا پس از مدتی نهایتا با سود ناچیز آن را بفروشید. یا در بازار خودرو سرمایه گذاری کنید که آینده‌ای نامعلوم و ریسک بالایی دارد.

اما اگر متناسب با سرمایه نقدی که در دست دارید، یک ویلای زیبا و لوکس خریداری کنید نه تنها می‌توانید از آن برای تفریح استفاده کنید، بلکه پس از گذشت مدتی کوتاه می‌توانید آن را با بیشترین سود بفروشید و این همان سرمایه گذاری مطمئن است.

دومین دلیلی که برای افراد مردد می‌توان بیان کرد این است که؛ تقاضای خرید ویلا در شمال از آن دست تقاضاهایی است که با گذر زمان افزایش می‌یابد. چرا که همه مردم به تفریح احتیاج دارند و اتفاقا قشر کثیری از مردم ایران، تفریح را در مسافرت به شهرهای شمالی می‌بینند پس به سراغ خرید ملک در این مناطق می‌روند.

gjkog

                                  بهترین نوع سرمایه گذاری کدام است؟

 

خرید ویلا جنگلی یا ساحلی؟

اکنون که به این نتیجه رسیدید که سرمایه گذاری در شمال کشور سودآور و مطمئن است، قدم بعدی شناخت انواع ویلا می‌باشد. ویلاهای شمال کشور به دو دسته تقسیم می‌شوند؛

ویلا جنگلی

ویلاهای جنگلی در دل جنگل های سرسبز، زیبا و خوش آب و هوای شمال کشور بنا شده اند یا این که چشم اندازی رو به جنگل دارند. این نوع ویلاها در متراژهای متفاوت و با امکانات مختلف ساخته شده و به فروش می‌رسند. در نتیجه فرقی ندارد سرمایه و موجودی نقدی شما چقدر است، مطمئنا موفق به خرید یکی از این ویلاها خواهید شد.

اگر به دنبال گوشه‌ای امن، خوش آب و هوا و به دور از هیاهوی شهر هستید تا زمانی که قصد دارید تنها باشید به آن پناه ببرید و از صدای پرندگان و تماشای مناظر زیبا لذت ببرید، خرید ویلا جنگلی در مازندران بهترین گزینه برای شماست.

ویلا ساحلی

نوع دوم ویلاهای شمال کشور، ویلاهای بنا شده در مجاورت دریا در شهرهای ساحلی هستند. این گروه از ویلاها نیز مزیت های زیادی دارند و همین مزایا باعث شده تا بسیاری از افراد به سراغ خرید آن ها بروند. نزدیکی به دریا خود بزرگترین مزیت ویلاهای ساحلی به حساب می‌آید، زیرا اگر دقت کرده باشید در نوار ساحلی مراکز خرید و امکانات رفاهی مختلفی تاسیس شده اند که شما با خرید ویلا ساحلی به این مراکز نیز دسترسی خواهید داشت.

توصیه ما به افرادی که از صدای امواج دریا انرژی می‌گیرند و به شنا کردن در دریا و تفریح در ساحل علاقمند هستند، خرید ویلا ساحلی است.

ویلا شهرکی

هر یک از ویلاهای جنگلی و ساحلی ممکن است مستقل باشند یا این که به صورت شهرکی ساخته شده باشند. ویلاهای شهرکی چند مزیت دارند که از میان آن ها می‌توان به قیمت مناسب و کامل بودن امکانات و اسناد و مدارک آن ها اشاره کرد.

تفاوتی ندارد که به خرید ویلا جنگلی علاقه داشته باشید یا ساحلی، در هر صورت می‌توانید از میان ویلاهای مورد نظر خود خرید ویلا مستقل را انتخاب کنید یا شهرکی. اگر مشاور املاک مورد نظر شما در بازار خرید و فروش ویلا در شمال شناخته شده و باسابقه باشد، قطعا مناسب‌ترین ملک را طبق شرایط شما برایتان پیدا می‌کند.

psh

                                       با داماک ویلا معامله‌ای پرسود را تجربه کنید

 

سرمایه گذاری مطمئن با کمک داماک ویلا

داماک ویلا یکی از مشاورین املاک باسابقه در زمینه خرید و فروش انواع ویلاهای جنگلی، ساحلی و شهرکی با امکانات مختلف و رنج قیمت های متفاوت می‌باشد. این گروه چند سالیست که فعالیت خود را در منطقه مازندران و شهرهای اطراف آغاز کرده اند و در حال حاضر به چنان جایگاهی در این بازار رسیده اند که می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن، بهترین ویلا را متناسب با شرایط و سلایق شما بیابند و در نهایت زمینه تجربه معامله‌ای سودمند را برای شما فراهم کنند.

اگر تصمیم قطعی برای خرید ویلا در مازندران و به طور کلی سرمایه گذاری در شمال کشور ندارید و در انجام این کار مردد هستید، می‌توانید با مشاوران داماک ویلا در ارتباط باشید تا به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.

اما اگر با مطالعه این مطلب، برای خرید ویلا مسمم‌تر شدید می‌توانید به سایت داماک ویلا به آدرس املاک داماک مراجعه نمایید و از میان صدها ویلای لوکس آماده فروش، یکی را انتخاب کنید و پس از اطلاع از امکانات و قیمت آن برای معامله‌ای سودآور آماده شوید.

یکی از مزایای خرید ویلا از گروه مشاورین املاک داماک ویلا، عدم نیاز به مراجعه حضوری شما از همان مراحل ابتدایی است. این گروه ابتدا تصاویر و ویدیوهای ویلای مورد نظر را در اختیارتان قرار می‌دهند تا ابتدا تمام قسمت های ملک را مشاهده کنید و در صورت مورد پسند واقع شدن، جهت بازدید حضوری مراجعه نمایید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها