کد خبر: 656221
تاریخ انتشار :

راهنمای خرید پمپ باد فندکی

راهنمای خرید پمپ باد فندکی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پمپ باد فندکی یک وسیله‌ی جانبی ضروری برای خودرو است؛ اما، چرا؟ احتمالاً، تجربه‌ی ضرورت تعویض لاستیک به صورت غیرمنتظره را داشته‌اید؛ بنابراین، سختی آن را چشیده‌اید. تصور کنید که پس از یک روز کاری دشوار در مسیر خانه هستید که متوجه وقوع مشکل غیرمنتظره‌ای در لاستیک خود می‌شوید.

معمولاً، مشکل لاستیک خودروی شما از دو حالت خارج نیست: اول اینکه لاستیک خودروی‌تان سوراخ شده باشد و دوم اینکه لاستیک خودروی شما کم‌باد شده باشد. بی‌توجهی به هر دو مشکل موجب وقوع مشکل‌های بیشتری می‌شود؛ بنابراین، رفع عیب سریع آن واجب است. روش‌های رفع مشکل باد لاستیک دو دسته است که شامل روش دائم و روش موقت می‌شود.

روش دائم همان تعویض لاستیک است؛ اما، روش موقت به‌کارگیری پمپ باد ماشین است. تعویض لاستیک بدترین اختتامیه برای روز کاری دشوار شما خواهد بود؛ بنابراین، استفاده از یک پمپ باد ماشین قابل حمل منطقی به نظر می‌رسد. اگر لاستیک ماشین پنچر شده باشد که شما را به تعمیرگاه می‌رساند؛ اما، اگر لاستیک ماشین کم‌باد شده باشد که مشکل شما را حل می‌کند.

در نتیجه، تهیه‌ی یک کمپرسور باد فندکی برای هر خودرو ضروری به نظر می‌رسد؛ اما، این وسیله انواع متعددی دارد که انتخاب را برای شما دشوار کرده است. در نتیجه، تهیه‌ی یک راهنمای خرید پمپ باد فندکی ضروری است. در این مطلب، شما را در فرآیند انتخاب صحیح راهنمایی خواهیم کرد؛ بنابراین، با ما همراه باشید.

پمپ باد فندکی چیست؟

کمپرسور باد فندکی نوعی کمپرسور باد خودرو با سایز کوچک است که قابلیت حمل دارد. این وسیله هوا را در سیلندر خود فشرده می‌کند؛ سپس، در هنگام نیاز هوای فشرده شده را رها می‌کند. نیروی محرکه‌ی این نوع کمپرسور باد از طریق اتصال به فندک خودرو تأمین می‌شود. در ضمن، کاربرد اصلی آن جهت تنظیم باد لاستیک ماشین، موتور و دوچرخه است؛ اما، کاربردهای فرعی دارد که شامل تأمین باد وسایل کوچک مانند توپ بادی، تشک بادی و قایق بادی است.

کمپرسور باد فندکی چند مدل دارد؟

انواع پمپ باد فندکی دو دسته است که شامل کمپرسور باد ۱ سیلندر و کمپرسور باد ۲ سیلندر است. هر چه تعداد سیلندرهای دستگاه بیشتر باشد، هوای فشرده‌شده‌ی بیشتری تولید می‌کند.

انواع کمپرسور باد فندکی با اتصال به فندک ماشین نیروی محرکه‌ی خود را کسب می‌کند. نیروی محرکه‌ی مورد نیاز جهت روشن‌سازی دستگاه حدود ۱۲ ولت است. برخی از انواع دستگاه مجهز به USB است که امکان شارژ مجدد را فراهم می‌کند؛ اما، قیمت گران‌تری نسبت به نمونه‌های ساده‌ی آن دارد. در ادامه، انواع کمپرسور باد تک سیلندر و ۲ سیلندر معرفی و بررسی می‌شود.

کمپرسور باد تک سیلندر

این دستگاه مجهز به یک سیلندر است. در نتیجه، هوای فشرده‌ی کمتری را تولید میکند؛ بنابراین، کارایی آن در حد باد کردن لاستیک ماشین‌های سبک، موتور سیکلت و دوچرخه است. قیمت  کمپرسور باد ۱تک سیلندر نسبت به کمپرسور باد ۲ سیلندر کمتر است؛ همچنین، اندازه‌ی کوچک‌تری دارد. مهم‌ترین ویژگی این نمونه وزن سبک آن است. در کل خرید این مدل توصیه نمیشود چون قدرت کمی دارد.

 

fch

کمپرسور باد ۲ سیلندر

این دستگاه مجهز به ۲ سیلندر است؛ در نتیجه، هوای فشرده‌ی بیشتری را تولید می‌کند؛ بنابراین، کارایی آن در حد باد کردن لاستیک ماشین‌های سنگین، تشک‌های بادی بزرگ و … است. قیمت کمپرسور باد ۲ سیلندر نسبت به کمپرسور باد ۱ سیلندر بیشتر است؛ همچنین، قدرت و سرعت بیشتری دارد. مهم‌ترین ویژگی این نمونه قدرت و سرعت بیشتر آن است. در بعضی مدل ها پک پنچر گیری نیز وجود دارد.

 

fkl

نحوه‌ی استفاده از کمپرسور باد خودرو فندکی چگونه است؟

استفاده از کمپرسور باد خودرو فندکی آسان است؛ کافیست، آن را به جا فندکی خودروی خود متصل کنید. خودرو را روشن کنید. سپس شیلنگ کمپرسور باد را که از قبل به کمپرسور وصل کردید به فنت لاستیک بزنید و تمام.لاستیک شما در سریعترین زمان ممکن باد میشود. در بعضی از مدل های کمپرسور باد فندکی ، مخزن نیز وجود دارد.مانند کمپرسور باد فندکی مخزن دار ایران پمپ . مزیت این کمپرسور باد ماشین این است که شما میتوایند مخزن کمپرسور را به وسیله باتری خودرو پر از هوای فشرده کنید و در محیطی غیر از خودرو از هوای فشرده استفاده نمایید.

نکات مهم قبل از خرید پمپ باد فندکی کدامند؟

انتخاب کمپرسور باد فندکی دشوار است؛ چون، عوامل متعددی بر انتخاب شما تأثیر می‌گذارد. مهم‌ترین عامل قیمت است. در نتیجه، بودجه‌ی خود را مشخص کنید؛ سپس، ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید. برخی از گزینه‌های شما به واسطه‌ی میزان بودجه‌تان حذف می‌شود؛ اما، برخی از گزینه‌ها باقی می‌ماند که انتخاب شما را به چالش می‌کشد.

حتماً، به آپشن‌های اضافه دقت کنید. گاهی نمونه‌ها دارای کیف، چراغ قوه و ابزارهای مورد نیاز جهت پنچرگیری است. این آپشن‌های اضافه موجب سهولت کار شما می‌شود؛ بنابراین، مهم است. تصور کنید که فضای اطراف شما تاریک باشد. قطعاً، چراغ قوه‌ی دستگاه نجات‌ بخش شما خواهد بود. در ادامه، باقی نکات مهم خریداری پمپ باد فندکی آورده شده است؛ بنابراین، با ما همراه باشید.

قیمت پمپ باد فندکی

قیمت پمپ باد ماشین به قدرت و سرعت آن وابسته است. هر چه قدرت و سرعت دستگاه بهتر باشد، قیمت آن بیشتر است. در ضمن، شرکت سازنده نیز مؤثر است. گاهی قیمت یک برند خاص نسبت به باقی برندها بیشتر است. کمپرسور باد خودرو فندکی در دسته‌ی ارزان‌ترین کمپرسورهای باد است؛ چون، قدرت و سرعت آن نسبت به نمونه‌های برقی کمتر است.

تعداد سیلندر کمپرسور باد فندکی

همانطور که پیش از این گفته شد، کمپرسور باد فندکی در دو نوع ۱ سیلندر و ۲ سیلندر تولید می‌شود. کمپرسور باد ۲ سیلندر قدرت و سرعت بیشتری نسبت به نوع تک سیلندر دارد؛ همچنین، میزان باد فشرده‌شده‌ی آن بیشتر است. نوع ۲ سیلندر قدرت مشابه به قدرت پمپ باد ماشین‌های سنگین دارد؛ بنابراین، مقرون به صرفه است.

اندازه‌ی سیم برق و شلنگ

اندازه‌ی سیم و شلنگ بسیار مهم است. تصور کنید که بهترین نوع کمپرسور باد خودرو فندکی را تهیه کرده‌اید؛ اما، سیم یا شلنگ آن کوتاه است. در نتیجه، کاربرد آن غیرممکن است. شما نمی‌توانید دستگاه را به لاستیک‌های ماشین برسانید. در نتیجه، بودجه‌ی خود را هدر داده‌اید.

بهترین روش این است که اندازه‌ی سیم و شلنگ را چک کنید. این اندازه باید به حدی باشد که وسیله‌ی شما به هر ۴ لاستیک برسد. فرقی نمی‌کند که سیم بلند باشد یا شلنگ بلند باشد؛ اما، باید اندازه‌ی مورد نیاز تأمین شود.

همچنین وجود سوزن های مختلف برای بادکردن لاستیک های مختلف مزیت بسیار خوبی به حساب می آید.

ایران پمپ؛ معتبرترین واردکننده  پمپ باد فندکی

پمپ باد فندکی نیاز هر شخصی است که خودرویی دارد. ایران پمپ وارد کننده  انواع پمپ‌های باد خودرو است. شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را از طریق معتبرترین شرکت تهیه کنید. در ضمن، مشاوره‌ی رایگان یکی از خدمات بیشمار ایران پمپ است؛ چون، هدف شرکت کسب رضایت شماست.

اگر نمیدانید کدام مدل مناسب خودروی شماست ، کافیست با ایران پمپ تماس بگیرید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها