کد خبر: 640037
تاریخ انتشار :

با حضور ۱۰۵ شرکت تولیدکننده مطرح کشور؛

هشتمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی تهران برگزار می شود

هشتمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی تهران در تاریخ ۱۴ الی ۱۷ دی ماه امسال در محل مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو تهران با حضور ۱۰۵ شرکت عضو ۴ انجمن تولید کنندگان سموم کشاورزی کشور، انجمن تولیدکنندگان کود های شیمیایی، انجمن وارد کنندگان بذر اصلاح شده و انجمن کود های آلی و زیستی کشور برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ستاد برگزاری، این نمایشگاه به عنوان یک رویداد تخصصی، همه ساله مورد استقبال گسترده کارشناسان، متخصصان و کشاورزان عزیز کشور واقع شده است؛ بطوریکه دستاوردهای جدید در حوزه نهاده ها در این رویداد به نمایش گذاشته شده و مستقیما به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

از آنجاییکه در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا نمایشگاه برگزار نشد لذا برگزاری نمایشگاه امسال می تواند از جایگاه و جذابیت خاصی برای بازدیدکنندگان برخوردار باشد. به همین خاطر تمامی فضای نمایشگاه شامل ۶ سالن کاملا تکمیل و به شرکت ها واگذار شده است.

​شایان ذکر است نمایشگاه در تاریخ ۱۴ دی ماه ساعت ۱۴ با حضور مقامات ارشد وزارت جهاد کشاورزی و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاونان و مدیران بخش های دولتی و غیر دولتی افتتاح خواهد شد.

امید است متخصصان و دست اندرکاران از فرصت فراهم شده استفاده کرده و از این رویداد مهم که با هدف معرفی آخرین دستاورد ها و ظرفیت های تولید کشور در بخش نهاده ها برگزار خواهد شد بازدید به عمل آورند و به بحث، تبادل نظر و تبادل اطلاعات با یکدیگر بپردازند.

ضمنا به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی نمایشگاه و بهره مندی متخصصان حاضر در نمایشگاه، همزمان با برگزاری این رویداد دوره های آموزشی در نظر گرفته شده است.

امید است برگزاری این نمایشگاه کما فی السابق بتواند در جهت ارتقای سطح علمی کشاورزان مثمر ثمر واقع شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها